تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بیجار: رعایت اصل بی‌طرفی مهمترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بیجار:
رعایت اصل بی‌طرفی مهمترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است
فرماندار بیجار با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی مهمترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است، گفت: صیانت از آرای مردم از وظایف مجریان انتخابات است.

خبرگزاری فارس: رعایت اصل بی‌طرفی مهمترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است



به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، بیژن زندیه صبح امروز در جلسه توجیهی و هماهنگی نمایندگان فرماندار دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در جمع نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی که در تالار شهید رجایی برگزار شد بر رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان انتخابات تأکید کرد و گفت: رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است. زندیه با اشاره به اینکه مردم اطمینان داشته باشند که از آرا آنان صیانت خواهد شد، اظهار کرد: اعتماد مردم از مهم‌ترین سرمایه‌های مسئولین نظام است که باید از آن پاسداری شود. زندیه پرهیز از جانبداری، قانون‌مداری و تلاش برای حضور حداکثری مردم را از مهم‌ترین رویکردهای مجریان انتخابات دانست و افزود: قطعا مردم بدور از حاشیه‌ها و تبلیغات سوء بهترین انتخاب را خواهند داشت. وی با بیان اینکه مجریان انتخابات امین مردم و امانتدار آرای آنان هستند عنوان کرد: تمام برگزارکنندگان انتخابات باید بدون جانبداری از کاندیدای خاصی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند و از آرا مردم صیانت نمایند. فرماندار بیجار افزود: قانون‌مندی و تأمین سلامت انتخابات از مهم‌ترین کارهایی است که مجریان و دست اندرکاران باید مدنظر قرار دهند. به گفته زندیه، توجه بر قانون و مقررات و تسلط بر شرح وظایف نقش مهمی در اجرا و نظارت بهتر بر انتخابات دارد و در نظر گرفتن این مهم ضروری است. وی  ادامه داد: باید برگزاری انتخابات در فضای سالم، با نشاط و در چارچوب قوانین باشد و با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری، رأی مردم را حق‌الناس بدانند. این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه مردم پیروز واقعی انتخابات هستند بر فراهم کردن شرایط برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد. فرماندار بیجار مشارکت حداکثر ی و حضور پر شور مردم در انتخابات را نشان از اقتدار و صلابت نظام دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات آری دوباره مردم به نظام و مشتی کوبنده بر یاوه‌گویی دشمنان است. فرماندار بیجار در ادامه با انتقاد از نحوه غیرقانونی تبلیغات بعضی از نامزدهای انتخابات گفت: نمایندگان فرماندار باید در روز رای‌گیری هوشیارانه از نصب آثار تبلیغاتی در شعبات اخذ رأی جلوگیری و شرایط مناسبی را برای انتخاباتی سالم و پرشور فراهم کنند. وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار نفر در قالب هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت، بازرس، نیروهای امنیتی و سایر عوامل دست اندرکار در این شهرستان مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

94/12/03 - 12:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن