تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست ائتلاف فرزندان شاهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لیست ائتلاف فرزندان شاهد
لیست فراجناحی ائتلاف تشکل‌های فرزندان شاهد با حضور اعضای ستاد مرکزی این ائتلاف رونمایی شد.
به گزارش نامه نیوز، سعید همایون مهر دبیر ائتلاف در رونمایی از لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد با بیان اینکه حمایت از فرزندان شاهد تکلیفی تاریخی است که به یک دوره خاص محدود نمی شود اظهار کرد: در مجلس آینده نگاه رسیدگی به وضعیت معیشت فرزندان شاهد همچون سایر اقشار جامعه در دستور کار باید قرار گیرد.


وی با بیان اینکه باید جایگاه فرزندان شاهد در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مجلس لحاظ شود تصریح کرد: پدران این فرزندان بر گردن همه آحاد کشور حق دارند، لزوم بازنگری در برنامه های اقتصادی و تعریف جایگاه فرزندان از صدر اقداماتی است که باید در فعالیت های آتی مجلس دهم قرار بگیرد.


دبیر ائتلاف در حضور اعضای مرکزی ستاد ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد گفت: با توجه به دغدغه های فرزندان شاهد با تمام وجود سعی کردیم، لیستی را متشکل از افراد آشنا با دغدغه های فرزندان شاهد ایجاد و ارائه کنیم.


همایون مهر با بیان اینکه لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد یک لیست فراجناحی و متخصص است ابراز کرد: این لیست شایسته همراهی است؛ چرا که در کنار هدف اصلی خود که رسیدگی به معیشت مردم است فرزندان شاهد را نیز فراموش نخواهد کرد.


وی با بیان اینکه نگاه و تاکید لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد بر معیشت است، ادامه داد: ارائه برنامه های مختلف اقتصادی برای همه اقشار جامعه در صورت انتخاب شدن در دستور این لیست قرار خواهد گرفت. در ضمن یکی از اقشار مهم جامعه را فرزندان شاهد می دانیم که این لیست نگاه ویژه ای به این قشر خواهد داشت.


بنا به این گزارش اعضای لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد به شرح ذیل است:


افشین آبشناسان، سید محمد ابوترابی فرد ، علیرضا احمدی ، جلال سهرابی ، اسماعیل ارکاب ، فریده اولاد قباد ، مهدی باسمچی، مهرداد بذرپاش ، محرم حسینی ،علی روتیوند غیاثوند، ،علیرضا سخایی، سعید سروش زاده ، علی شالچی زاده مرندی ، محمود صادقی، ولی عباس پور، احمد کرمی، محمد گرامی ،عادل مزاری ،صادق مهدوی ، حسین مظفر، احمد مازنی ، علی مطهر، اسکندر یارنسب.




منبع: ایسنا


۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن