تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818841576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهواره شعبه سیار، شبهه افکنی در انتخابات ایران است/جامعه زنان؛ نقطه هدف برای نفوذ


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: یک کارشناس مسائل سیاسی در یزد ضمن درخواست از مردم برای هوشیاری نسبت به مسئله نفوذ در انتخابات گفت: باید برخلاف خواسته دشمن عمل کنیم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهبر معظم انقلاب با هشدار نسبت به اعمال نفوذ دشمن در انتخابات گفتند: «من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد؛ آن چیزهایی را که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم، خواهم گفت».
ابوالقاسم دهقان چناری کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با خبرنگار  یزدبانو ، در رابطه با مسئله نفوذ در انتخابات اذعان کرد: نفوذ در انتخابات ایران در دستور کار رسانه های غربی قرار گرفته است؛ به گونه ای که مردم را تشویق به رأی دادن جناح خاص خود می کنند.
وی ایجاد شبهه و پخش گسترده در شبکه های اجتماعی را از جمله راه های نفوذ دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد: راه مقابله با نفوذ، بیداری عمومی در مقابل ترفندهای دشمنان است.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عوامل نفوذ از طریق رسانه های جمعی با هدف کمرنگ جلوه دادن انتخابات فعالیت می کنند؛ گفت: نفوذ شکل های متعددی دارد که می توان به نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی اشاره کرد.
دهقان چناری ادامه داد: برنامه شبکه های ماهواره ای دشمن سعی دارند اوضاع سیاسی کشور را جور دیگری نمایش داده و در این زمینه شبهه افکنی سیار دارند.
وی ضرورت آگاه سازی ...
[ مشاهده متن کامل خبر ماهواره شعبه سیار، شبهه افکنی در انتخابات ایران است/جامعه زنان؛ نقطه هدف برای نفوذ در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن