تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814651238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی ضیاء: با مادرتان عکس سلفی بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: علی ضیاء: با مادرتان عکس سلفی بگیرید
علی ضیاء اعلام کرد، بخش‌های مختلف ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک توسط خود مردم ساخته می‌شود و امسال ستاره برنامه سال تحویل خود مردم هستند.
آفتاب : مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با نام «یکِ یک» در سخنانی گفت: مردم تا 20 اسفند ماه فرصت دارند در پنج رشته گزارشگری، طراحی لوگو، خواندن یا سرودن ترانه تیتراژ برنامه، اجرای استندآپ کمدی و ساخت فیلم ١٥ ثانیه ای در مسابقه برنامه «یکِ یک» شرکت کنند.


علی ضیاء: با مادرتان عکس سلفی بگیرید



وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، لوگوی آن را طراحی می کنند و برای آن آیتم استندآپ کمدی تولید می کنند. ما در هر بخش سه داور داریم که از بین بهترین‌ها انتخاب شده‌اند و آثار رسیده را گزینش می کنند و سپس این مردم هستند که انتخاب نهایی را دارند.

مجری «یکِ یک» همچنین اعلام کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند. ما این عکس ها را چاپ و آنها را در دکور برنامه نصب می‌کنیم. ما نهایت تلاشمان را برای تعاملی شدن برنامه گذاشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، ضیاء «یکِ یک» را ویژه تحویل سال شبکه یک در مدت زمان بیش از 12 ساعت اجرا می‌کند. کارگردانی این برنامه برعهده افشین حسین خانی و علی ضیاء است. پیش از این برنامه‌هایی چون «ویتامین سه»، «نبش جنت آباد» و «بعضیا» با ترکیب این دو نفر شکل گرفته بود.








تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن