تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی استان زنجان: پلیس آماده انجام ماموریت بزرگ خود در زمینه انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان:
پلیس آماده انجام ماموریت بزرگ خود در زمینه انتخابات است
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات پیش رو گفت: پلیس خود را برای انجام این ماموریت بزرگ آماده کرده است.

خبرگزاری فارس: پلیس آماده انجام ماموریت بزرگ خود در زمینه انتخابات است



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  سردار علی‌رضا صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیش‌بینی تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: پلیس اقدامات و تمهیدات خود را برای برگزاری انتخابات در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات برنامه‌ریزی کرده است. وی با ابراز امیدواری برای همدلی و هماهنگی و تعامل سازنده بین همه دستگاه‌ها در آستانه انتخابات اضافه کرد: نیروی انتظامی استان زنجان همه توان خود را در راستای تامین امنیت انتخابات به کار گرفته و برای انجام این ماموریت بزرگ آماده است.
فرمانده انتظامی استان زنجان تامین امنیت انتخابات را از ماموریت‌های مهم پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس با انجام وظیفه در صدد بر آب کردن دسیسه‌ها و ترفندهای استکبار برای ضربه زدن  به انقلاب و انتخابات است.
سردار صالحی با تاکید بر فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ادامه داد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید قانون را رعایت کنند، چرا که قانونگذار فی‌النفسه نباید قانون گریز باشد.

وی با تاکید بر برخورد پلیس با هر گونه تخلف، انتخاباتی توسط کاندیداها ابراز کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید قانون را  رعایت کنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مشارکت عمومی ابراز امیدواری کرد: مردم با خلق حماسه‌ای دیگر دشمنان را مایوس کنند. سردار صالحی با توصیه به مردم برای رصد تخلفات انتخاباتی ادامه داد: مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را با سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند. وی همچنین با دعوت از مردم انقلابی استان زنجان برای حضور دشمن شکن در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت حداکثری حماسه دیگری را برای ایران خلق خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات پاسخ دیگری به کینه‌ورزی‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. سردار صالحی نظام جمهوری اسلامی را نعمت بزرگی دانست و افزود: اقتدار نظام ما ناشی از حمایت همه جانبه مردم از ارزش‌ها و آرمان‌ها است.
وی حضور در پای صندوق‌های رأی را یک وظیفه ملی و دینی اعلام و تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان از عموم مردم انقلابی، ولایت‌مدار و متعهد استان زنجان برای حضور پرشور در انتخابات برای خنثی کردن توطئه‌ها دشمنان نظام دعوت می‌کند.


94/12/03 - 10:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن