تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820888928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکته های مهم ورزشی برای خانم های بالای 50 سال!


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: داشتن فعالیت های ورزشی برای خانم های بالای 50 سال یکی از نکته های مهم برای حفظ سلامتی و تناسب اندام است. اما بهتر است قبل از ورزش کردن چند نکته مهم را بدانید.
به گزارش سرویس سلامت پایتخت، فعال نگه داشتن بدن در پیری بسیار مهم است و در واقع کلید سلامتی بدن است. یک برنامه منظم ورزشی نه تنها چربی می سوزاند، بلکه باعث می شود بدن و مغز بهتر کار کند. زنان بالای 50 سال با انجام تمرینات ورزشی کالری سوزانده و ماهیچه ها و استخوان ها را تقویت می کند. برای برطرف کردن مشکلات خواب، گر گرفتن، افسردگی، اضطراب و … ورزش کردن مرتب به زنان بالای 50 سال توصیه می شود.
اگر قبل از رسیدن به سن 50 سالگی مرتب ورزش می کردید، به نفع شماست، شما احتمالاً این نکات ورزشی را تاکنون دنبال کرده اید. اما اگر مرتب ورزش نمی کردید، برای شروع دیر نیست.
برای زنان بالای 50 سال، تمرین فیزیکی مرتب ممکن است برخی از علائم یائسگی، مانند گرگرفتگی، درد مفاصل، اضطراب، افسردگی و مشکلات خواب، را تسکین دهد. ورزش خطر حمله قلبی، پوکی استخوان و دیابت را کاهش می دهد، وزن را در کنترل نگه می دارد و حتی چربی شکم را آب می کند.
به همین دلیل است که اگر ورزش نوشیدنی بود، همۀ آن را سر می کشیدند. تأثیر ورزش آنقدر قوی است که بر هر سیستم فیزیولوژیک در بدن برای بهتر شدن تأثیر می گذارد.
بسیاری از ...
[ مشاهده متن کامل خبر نکته های مهم ورزشی برای خانم های بالای 50 سال! در پایگاه خبری پایتخت ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن