تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820400530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس سلفی نشان دهنده خود شیفتگی است؟( پاسخ های یک روان درمانگر)


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: درجاتی از خودشیفتگی وجود دارد. در واقع این موضوع را نمی توان یک فرضیه دانست. شما می توانید مقدار ناچیزی از ویژگی های افراد خودشیفته را داشته باشید.
به گزارش سرویس اجتماعی پایتخت، اگر اخبار و بخصوص مقالات مربوط به شبکه های اجتماعی را بخوانید،درخواهید یافت که اینترنت همه ما را تبدیل به آدم های خودشیفته کرده است. یک روانشناس می گوید: نسل جدید آلوده به خودشیفتگی شده است. یک تیتر از میان هزاران تیتر در سال 2011 فریاد زد:سلفی ها مرگ اجتماع هستند. هشداری که امروز به واقعیت پیوسته است.آیا واقعا فیس بوک تفریحگاه افراد خودشیفته است؟ حتی افراد درون گرا از این قاعده جدا نمی باشند، زیرا ممکن است آنها نیز بطور پنهانی عاشق خود باشند.
ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که در آن هرشخص زمان زیادی را صرف خودش می کند. بنابراین، با در نظرگرفتن این موضوع،چگونه میتوان فردی که واقعا خودشیفته است را تشخیص داد؟ آیا به راستی تعداد این افراد در حال افزایش است؟ واقعا چه عاملی باعث کسترش آنها شده است؟ یا اینکه این جوامع مجازی باعث شدند ما به وجود این خصوصیت در آنها پی ببریم، همانطور که رسانه های اجتماعی ما را به انجام کارهایی عادت دادند که قبلا از نظر ما غیر معمول و دوست نداشتنی به نظر می رسیدند و حالا کاملا معمول هستند؟
آیا شما خودشیفته هستید؟
خانم ...
[ مشاهده متن کامل خبر عکس سلفی نشان دهنده خود شیفتگی است؟( پاسخ های یک روان درمانگر) در پایگاه خبری پایتخت ]
عکس سلفی نشان دهنده خود شیفتگی است؟( پاسخ های یک روان درمانگر)






یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن