تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای عملیات بیمه مزارع کشاورزی در افزایش بهره وری


واضح آرشیو وب فارسی:صنعت بیمه: سازمان جهادکشاورزی استان در فاز یک و طی یک سال، 21 هزار هکتار از اراضی را رفع تداخل کرده و وضعیت اراضی تعیین تکلیف شود، از این مقدار یک هزار هکتار برای هر شهرستان تعیین و ابلاغ شده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی از مکانیزاسیون، اجرای عملیات کشاورزی در حداقل زمان ممکن با صرف کمترین انرژی و افزایش بهره وری است.
به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایسنا، کریم مهری در جلسه جذب خط اعتباری مکانیزاسیون که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: طبق مصوبه بانک کشاورزی در جذب اعتبارات مکانیزاسیون، 50 درصد قیمت تراکتور به عنوان وثیقه تضمین می شود.
مهری عنوان کرد: در خط اعتباری مکانیزاسیون هیچ گونه سقفی وجود ندارد و برای جذب حداکثری اعتبار راه باز بوده و هیچ محدودیتی اعمال نمی شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به موضوع آبیاری نوین کشاورزی اضافه کرد: اعتبارات آبیاری نوین بصورت شناور مدیریت خواهد شد و هر شهرستان نسبت به پتانسیل های خود می تواند اعتبار جذب کند.
وی تاکید کرد: مدیران شهرستان جهت اجرای هرچه بهتر آبیاری تحت فشار می توانند از پتانسیل فرمانداری شهرستان، تشکل های فعال در بخش، شورای اسلامی بخش و روستاها درخواست مساعدت و همکاری کنند.
مهری گفت: در صورتی که توسط مالک یا مالکین ...
[ مشاهده متن کامل خبر اجرای عملیات بیمه مزارع کشاورزی در افزایش بهره وری در پایگاه اطلاع رسانی تخصصی صنعت بیمه ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صنعت بیمه]
[مشاهده در: www.sanatebime.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن