تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815388642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین مدال آور دوچرخه سواری گیلان : شانس حضور در المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین مدال آور دوچرخه سواری گیلان : شانس حضور در المپیک اولین مدال آور تاریخ دوچرخه سواری استان گیلان در رقابتهای آسیایی گفت : شانس حضور در مسابقات المپیک 2016 برزیل را دارم .
۱۳۹۴ يکشنبه ۲ اسفند ساعت 11:34

خبرگزاری پانا+ المپیک

 به گزارش پانا از گیلان ،علیرضا حقی گفت: من در رشته تایم تیلر که یکی از دو رشته جاده ای محسوب می شود رکاب می زنم و امیدوارم که بتوانم در المپیک 2016 برزیل حضور یابم .
وی اظهار کرد : سهمیه المپیک این رشته کسب شده و فقط باید برترین دوچرخه سوار پس از گذراندن اردوها مشخص شود و هدفم این است که با قدرت در اردوهای آمادگی حضور یابم تا بتوانم جواز حضور در رقابتهای المپیک را کسب کنم .
وی در ادامه به رقابتهای آسیایی اشاره و بیان کرد : خوشبختانه موفق شدم در رشته تایم تیلر انفرادی رقابتهای آسیایی که ماه گذشته در ژاپن برگزار شده بود ، با اختلاف اندک نسبت به دوچرخه سواران هنک کنگی و کره ای ، عنوان سوم و مدال برنز را کسب کنم .
وی اضافه کرد : این مدال برنز اولین مدال آسیایی رشته دوچرخه سواری در تاریخ ورزش استان گیلان است که خوشبختانه توانستم این مدال را برای استان و کشورم به ارمغان بیاورم .
علیرضا حقی ادامه داد : البته سال گذشته نیز در اوج آمادگی بسر می بردم و می توانستم مدال مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی را نیز کسب کنم اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست ، از دریافت مدال محروم شدم و امیدوارم که بتوانم در مسابقات آینده با کسب آمادگی مطلوب باز برای گیلان و کشورم مدال کسب کنم .
وی که 37 سال سن دارد ، در ادامه افزود : حدود 19 سال است که به طور حرفه ای در رشته دوچرخه سواری فعالیت دارم و از سال 75 که به اردوی تیم ملی دوچرحه سواری جوانان دعوت شدم ، تاکنون در اردوهای مختلف و رده های سنی مختلف حضور یافته ام که در نهایت موفقف شدم اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری گیلان را در رقابتهای آسیایی کسب کنم .
وی گفت : البته هیات دوچرخه سواری گیلان نیز زحمات زیادی برای من کشیدند و امیدوارم که با کسب مدالهای رنگارنگ در مسابقات مختلف و همچنین حضور در المپیک 2016 برزیل ، بتوانم زحمات آنان و مربیان خود را جبران کنم .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن