تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان به دلیل دخالت ها رسما به دولت انگلیس اعتراض کنند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول بسیج رسانه ضمن انتقاد از انفعال دولت در برابر دخالت آشکار شبکه «بی بی سی» در انتخابات کشورمان، گفت: مسئولان رسما به دولت انگلیس به دلیل دخالت در امور داخلی ایران اعتراض کنند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری مسئول بسیج رسانه در جمع تعدادی از اهالی و فعالان رسانه ضمن انتقاد از انفعال دولت در برابر دخالت آشکار شبکه «بی بی سی» در انتخابات کشورمان، گفت: مسئولان رسما به دولت انگلیس به دلیل دخالت در امور داخلی ایران اعتراض کنند.
وی افزود: آنهایی که می گویند با گفت وگو می شود همه مشکلات را حل کرد لطفا به طرف های مذاکره خود بگویند که از دخالت در انتخابات کشورمان دست برداشته و از پخش رپرتاژ آگهی له و علیه عده ای از کاندیداهای مجلس خودداری کنند.
بصیری اظهار داشت: قطعا مردم کشورمان بر اساس دیکته انگلیسی انتخاب خود را انجام نمی دهند اما تبلیغات رسانه دولتی بریتانیا برای مردم کشورمان یک توهین آشکار به آنهاست و مسئولان لازم است به این دلیل رسما اعتراض خود را به دولت انگلیس اعلام کرده و تصریح کنند که انجام مذاکرات و گفت وگو درباره موضوعات هسته ای دلیل بر جری شدن این دولت برای دخالت در امور کشورمان نیست.
وی افزود: اگر قرار بود ایرانی ها طبق نظر انگلیس و آمریکا رفتار کنند نیازی به انقلاب نداشتند و محمدرضا پهلوی برای آنها کفایت می کرد اما انقلاب 57 نشان داد که ملت ...
[ مشاهده متن کامل خبر مسئولان به دلیل دخالت ها رسما به دولت انگلیس اعتراض کنند در خبرگزاری بسیج ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن