تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل ویژه در مرزها تا پایان انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز: فرمانده مرزبانی ناجا از آغاز به کار قرارگاه «مقداد» مرزبانی به منظور اقدامات ویژه کنترلی در مرزها، تا پایان انتخابات خبر داد.
به گزارش فرهنگ نیوز ، سردار قاسم رضایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما به هویت اصلی خویش رسیدند و انقلاب اسلامی به ملت ما فرصت تصمیم گیری داد.
وی با اشاره به برگزاری خوب انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون افزود: دشمنان ما به دنبال آسیب رساندن به انتخابات و حتی جلوگیری از برگزاری آنها بودند که به لطف الهی، تدبیر مقام معظم رهبری، آمادگی و هوشیاری سازمان های اجتماعی و امنیتی از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مرزبانی نیز به عنوان یکی از رده های تاثیرگذار در بحث امنیت و پیشگیری از ورود نا امنی به کشور ، چندین ماه قبل از انتخابات با افزایش اقدامات کنترلی، اشراف و جلوگیری از ورود هرگونه نا امنی به کشور را در دستور کار خود قرار می دهد.
سردار رضایی همچنین بیان داشت: در ایام انتخابات، کنترل مرزها با راه اندازی قرارگاه ویژه ای در ستاد مرزبانی و حضور کارشناسان در مناطق مرزی افزایش می یابد و به همین منظور قرارگاه «مقداد» برای رصد لحظه به لحظه مرزها تا پایان انتخابات در مرکز فرماندهی و کنترل مرزبانی از اول اسفند ماه آغاز به کار کرد.
فرمانده مرزبانی کشور ...
[ مشاهده متن کامل خبر کنترل ویژه در مرزها تا پایان انتخابات در پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی ]
کنترل ویژه در مرزها تا پایان انتخابات






یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن