تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد ۸۴ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا


واضح آرشیو وب فارسی:ایستانیوز: ایستانیوز:حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به ۸۴ هزار و ۸۰۱ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۸ هزار میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی(ایستانیوز) به نقل از بورس کالا، طی هفته اخیر در بین سررسیدهای فعال بازار آتی سکه، بیش ترین حجم معاملات با ۶۵ هزار و ۹۶۳ قرارداد به معاملات تحویل شهریور سال آینده اختصاص داشت تا ارزش این سررسید نیز به بیش از هفت هزار میلیارد و ۲۵ میلیون ریال برسد. این در شرایطی است که سررسید تیر ماه سال ۹۵ با حجم ۸ هزار و ۷۲۹ قرارداد و به ارزش بیش ۹۱۴ میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.
همچنین قرارداد تحویل اسفند سال آتی نیز با پنج هزار و ۹۰۶ قرارداد به ارزش بیش ۴۳۳ میلیارد ریال در چایگاه سوم معاملات قرار گرفت.
در پایان نیز رتبه آخر معاملات به قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت با چهار هزار و ۲۰۳ قرارداد به ارزش ۴۳۳ میلیارد ریال اختصاص یافت.
نکته قابل توجه در معاملات هفتگی آتی این بود حجم قرارداهای سررسید اسفند با پنج هزار و ۹۰۶ قرارداد بیشتر از اردیبهشت ماه بود که فعالان بازار عامل اصلی آن را رشد تقاضا قبل از سال جدید عنوان کرده اند.
از طرفی بررسی روند معاملات آتی سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته نشان می دهد بهای سکه در سررسیدهای مختلف با افزایش ...
[ مشاهده متن کامل خبر انعقاد ۸۴ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا در پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایستانیوز]
[مشاهده در: www.istanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن