تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح قوانین گامی مهم برای رفع بیکاری و رکود اقتصاد در خراسان رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: رفع رکود و بیکاری که در بازار کنونی خراسان رضوی وجود دارد با اصلاح قوانین امکان پذیر است و این مسئله یک گام بسیار مهم و اساسی در این راستا است.
محمد بنانژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس  اظهار داشت: جایگاه شهر مشهد و استان خراسان رضوی در کشور بسیار ویژه است و باید بسیار فراتر از این در حوزه اقتصاد عمل شود تا بتوان به اهداف خود دست پیدا کرد.
وی با تأکید بر اینکه انتظار بخش خصوصی به ویژه اصناف بر بهبود وضعیت قوانین وضع شده در حوزه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که وضعیت کنونی بازار مشهد و خراسان رضوی در رکود مطلق است که برخی از اصلاحات قانونی می تواند در این حوزه تأثیر مناسبی داشته باشد.
رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به رفع تحریم ها، بیان کرد: گرچه نمی توان انتظار داشت که مشکلاتی که برای اقتصاد استان و به ویژه شهر مشهد وجود دارد در مدت کوتاهی حل شده و تمام موانع آن برطرف شود، اما اعتقاد بر این است که می توان با اصلاح بسیاری از قوانین و کمک نمایندگان در این حوزه تغییرات بسیاری را به وجود آورد.
بنانژاد با اشاره به تداخلاتی که در قانون های حوزه اقتصاد وجود دارد، تصریح کرد: رفع این مشکلات می تواند در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی بسیار اثرگذار باشد.
وی با تأکید بر نقش حمایت قانونی از سرمایه گذاری ...
[ مشاهده متن کامل خبر اصلاح قوانین گامی مهم برای رفع بیکاری و رکود اقتصاد در خراسان رضوی است در خبرگزاری تسنیم ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن