تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان زیر خروارها خاک در دانشگاه ها حاضر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: امروز بعد از ظهر با وزش باد شدید در خوزستان میزان گرد و خاک در اهواز به ۶۶ برابر حد مجاز رسید ولی با وجود توصیه مسئولان بهداشتی برای عدم خروج از منزل، مسئولان خوزستان حاضر به تعطیلی دانشگاه نشدند و فردا یکشنبه دانشجویان در سرکلاس حاضر می شوند.
به گزارش خبرگزاری دانشجو از اهواز، گرد و غباری که امروز در شهرهای مختلف استان خوزستان آغاز شد، لحظه به لحظه در حال افزایش است به گونه ای که تا ساعت ۱۳ امروز به ۶۶ برابر حد مجاز رسید .
محیط زیست خوزستان در این خصوص اعلام کرد: در ساعت ۱۳ امروز میزان گرد وغبار در اهواز به ۹ هزار و ۹۷۷ میکروگرم بر مترمکعب رسید.
در این زمان شدت گرد و غبار در سوسنگرد چهار هزار و ۳۲۵ میکروگرم بر مترمکعب، ماهشهر ۴۳۵ میکرگرم برمترمکعب، بهبهان ۲۴۲ میکروگرم بر مترمکعب و دزفول ۳۲۰ میکروگرم برمترمکعب است .
میزان گرد و خاک بر اساس استاندارهای رایج ۱۵۰ میکرو گرم بر مترمکعب است.
سیروس کریمی رئیس اداره پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این که گرد و خاک امروز خوزستان از دو کانون داخلی و خارجی منشا گرفته است، گفت: آشفتگی وزش باد موجب تغییر مسیر باد و نشات گرفتن گرد و خاک از کانون گرد و خاک در جنوب شرقی استان خوزستان و همچنین فعال شدن کانون های گرد وخاک در کشور عراق شده است.
وی عنوان کرد: کانون گرد و خاک جنوب شرقی خوزستان در محدوده شهرستان های هندیجان، رامشیر و ماهشهر واقع است.
شکرالله سلمان زاده ...
[ مشاهده متن کامل خبر دانشجویان زیر خروارها خاک در دانشگاه ها حاضر شدند در خبرگزاری دانشجو ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن