تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804479576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل S300 به ایران به تعویق افتاد / روسیه باز زیر قولش زد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تحویل S300 به ایران به تعویق افتاد / روسیه باز زیر قولش زد؟
الحیات نوشت: مسکو تحویل سامانه پیشرفته موشکی اس ٣٠٠ به تهران را بار دیگر به تعویق انداخت و علت آن را ادامه اختلافاتی عنوان کرد که همچنان مانع از اجرای بندهای قرارداد می شوند.
به گزارش نامه نیوز، پس از گذشت ٢٤ ساعت از اعلام آغاز اجرای قرارداد و امادگی برای ارسال محموله نخست این سامانه موشکی، دیروز وزیر دفاع روسیه، ایران را با اعلام تعویق اجرای توافق و لغو مراسم ویژه این مناسبت غافل گیر کرد. قرار بود این مراسم در بندر آستاراخان با حضور ژنرال حسین دهقان وزیر دفاع ایران برگزار شود.
 
کرملین بر اجرای قرارداد تاکید کرد. دمیتری بسکوف سخنگوی کرملین گفت" صحبت از تحویل این سامانه موشکی به تهران همچنان زود است. وی اشاره کرد دفتر ریاست جمهوری روسیه " هنوز نمی تواند زمان تحویل را به علت نکات حل نشده تعیین کند از جمله مشکل پرداخت بهای قرارداد است که هنوز به صورت نهایی پرداخت نشده است."
 
خبرگزاری رسمی روسیه "اسپوتنیک" از منابع اگاه روسی روز چهارشنبه نقل کرد مسکو محموله نخست این موشک ها را از طریق بندر آستاراخان واقع در دریای خزر ارسال خواهد کرد و اشاره کرد [سردار] دهقان در مراسم به راه افتادن کشتی حامل این سامانه،جشن ویژه ای به همین مناسبت، شرکت خواهد کرد.همچنین این خبرگزاری از ژنرال مصطفی یزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران نقل کرد این تحول تقویت بیشتر روابط نظامی با روسیه را ممکن می سازد."
 
در این راستا، ژنرال محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هشدار داد کشورش" در منطقه ای ناآرام قرار دارد" و با برشمردن مرزهای عراق، پاکستان و افغانستان گفت " در حدود ٦٠ درصد مرزهای کشورهای همسایه از کنترل دولت هایشان خارج هستند و در دست عناصر تروریستی قرار دارند".
 
وی اشاره کرد یگان نیروهای ویژه صابرین و سایر یگان های نیروی زمینی برای متوقف کردن تعدی به حرم سیده زینب در سوریه و نیز حرم اهل بیت درعراق به منطقه رفتند و در انجا شهید دادیم". او افزود:" شهدای ما هزاران کیلومتر مسافت را خارج از مرزها برای مقابله با دشمنان اهل بیت طی کردند. و اگر با دشمنان در انجا مقابله نمی کردند باید با انان در مرزهای کرمانشاه و جنوب غرب کشور مقابله می کردیم."
 
در بروکسل دادگاه داوری اروپا اعلام کرد دارایی های بانک ملت ایران نباید از سال ٢٠١٠ بلوکه می شد و بدین طریق درخواست تجدید نظر در حکم قبلی خود از سوی شورای اروپا را رد کرد.
 
شورای اروپا دارایی های موسسات مالی ایرانی را از سال ٢٠١٠ پس از تشدید تحریم ها علیه تهران به علت برنامه هسته ای اش مسدود کرده بود. در مورد قضیه بانک ملت شورا اعتقاد داشت این بانک در اقدامی که منجر به حمایت و تسهیل برنامه هسته ای و موشکی ایران شده مشارکت داشته است.
 
دادگاه داوری اروپا اعتراض بانک ملت را در سال ٢٠١٣ پذیرفت بنابراین شورای اروپا از دادگاه اروپا درخواست تجدید نظر کرد.  
 
در حکم دادگاه آمده است:" با توجه به باطل شدن تمام تدابیر مربوط به بانک ملت، نباید دارایی های این بانک در فاصله تاریخ میان ٢٦ ژوئیه ٢٠١٠ (زمان اولین تدابیر برای بلوکه کردن) و ١٦ ژانویه ٢٠١٦ (زمان لغو بلوکه) بلوکه می شد.


منبع: تیک


۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن