تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید از منافع مشروع جریان های انقلابی و سیاسی درون نظام حمایت کرد/اصولگرا هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


باید از منافع مشروع جریان های انقلابی و سیاسی درون نظام حمایت کرد/اصولگرا هستم استان‌ها > کرمانشاه - ایرنا نوشت: نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه گفت:باید از منافع مشروع هر فکر و جریان انقلابی، جناحی و سیاسی که در درون نظام فعالیت می کنند، حمایت کرد.

آیت الله علیرضا مستشاری در برنامه تبلیغات تلویزیونی خود که از شبکه استانی زاگرس کرمانشاه پخش شد، اظهار کرد: وی افزود: تفکر من، اصولگرایی است و بنده 20 سال است که در محیط های دانشگاهی و آکادمیک با جوانان کارکرده ام.
مستشاری، امنیت ملی را بزرگترین نعمت برای کشور و نظام دانست و افزود: این امنیت مرهون اقتدار ایران است و اقتدار هم فقط با قدرت نظامی و موشک به دست نمی آید بلکه به خاطر داشتن رهبری توانمند که مانند یک پدر مقتدر در راس نظام است، حاصل شده است.
به گفته این نامزد خبرگان رهبری، مصادره کردن رهبری به نفع یک جریان، گروه و قوم در واقع شکستن این اقتدار است همان طور که مخالفت با بیانات رهبری نیز همین کارکرد را دارد لذا رهبری متعلق به همه مردم ایران اعم از ارمنی، زردتشتی، سنی، شیعه، کرد، فارس، لر و لک است و محور وحدت ملی ما به شمار می آید.
وی ابراز امیدواری کرد که مجلس خبرگان آینده بتواند بازویی خوب برای حفظ این اقتدار باشد.
مستشاری گفت: با صراحت اعلام می کنم که هر کسی از هر گروه و جناح که رهبری، قانون اساسی، پرچم و سرود ملی را قبول داشته باشد، شهروند درجه یک به شمار می آید و همه باید برای مصالح ملی کشور و برای اطاعت مردم از حاکمیت و نظام و نیز خدمات رسانی عادلانه مسئولان نظام به همه آحاد مردم، دست به دست هم دهیم.
این نامزد مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطاب به مردم و جریان های سیاسی استان کرمانشاه، گفت: همه باید بدانیم که اختلاف و تفرقه مانند سم است و برای استان کرمانشاه حتی بدتر از سم است و اختلافات سیاسی، جناحی، قومی و مذهبی باعث می شود که ما را به خودمان مشغول و قدرت رایزنی با مرکز را کم کند بنابراین به جای اینکه به اختلافات به پردازیم باید در پی حل مشکلات جوانان و استان باشیم زیرا مشکل استان کرمانشاه این گونه اختلاف ها نیست بلکه مشکلات فرهنگی، اجتماعی و بیکاری جوانان است.
وی ادامه داد: با اینکه گفته می شود نماینده مجلس خبرگان کاری به امور اجرایی ندارد اما من معتقدم که نماینده مردم استان در خبرگان رهبری می تواند پیام رسان مشکلات مردم به مسئولان در مرکز باشد و امیدوارم بعد از اعتماد شما (مردم استان کرمانشاه) به بنده که مطمئن هستم اتفاق خواهد افتاد، دست در دست هم برای رفع مشکلات استان کرمانشاه گام برداریم.
نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه همچنین از اینکه یک کرمانشاهی است به خود می بالد و می گوید به خاطر اینکه یک کرمانشاهی هستم، به خود افتخار می کنم.
مستشاری گفت: من در برابر مشکلات مردم و جوانان این استان نمی توانم بی تفاوت باشم زیرا استان کرمانشاه دارای بهترین جوانان است که از بیکاری و مجرد بودن رنج می برند.
وی ابراز امیدواری کرد که نه با دخالت در امور اجرایی استان و نه با سکوت و بی تفاوتی بلکه با راه حل سوم یعنی با به فعلیت در آوردن ظرفیت های بومی استان در حوزه های انسانی، مدیریتی و اقتصادی می توانیم گامی رو به جلو برای بهبود وضع مردم استان بخصوص جوانان برداریم.
وی با بیان اینکه جوانان و مردم این استان نیازها و مشکلاتی دارند که لازم است حرف های آنان را شنید، افزود: قول دروغ دادن، خلاف مروت است و من هم نمی توانم همه مشکلات را حل کنم اما باید همه دست به دست هم دهیم و با تشکیل اتاق فکر، آسیب های استان را احصاء و راه علاج آنها را تشخیص دهیم تا یک نفر صدای مردم را به گوش مرکز برساند.
مستشاری گفت: کرمانشاه، دیار شجاعت، دلیرمردی و ایستادگی است و لیاقت آنها داشتن نمایندگانی صریح اللهجه، بی کلک و باشجاعت است و این را بدانیم که محافظه کاری، چند پهلو حرف زدن، موضع گیری های متناقض و عدم صداقت با مردم، عین فرصت طلبی است و مردم هم در تشخیص چنین افرادی زیرک هستند و بین دغدغه های واقعی نامزدها با حرف های انتخاباتی تمایز قائل می شوند.
وی گفت: حرف های من، دغدغه های جدی ام است و یقین دارم که به دل مردم خواهد نشست و اینکه یک وکیل باید در امور موکلین خود، امانتدار باشد.
وی به مردم کرمانشاه این اطمینان را داد که بر سر مصالح ملی و انقلابی آنان با احدی معامله نخواهد کرد

کلید واژه ها: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان - استان کرمانشاه -




شنبه 1 اسفند 1394 - 15:07:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن