تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناسب بازدهی فعالیت های اقتصادی پیش نیاز جذب سرمایه در پتروشیمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: صنعت پتروشیمی ایران برای رسیدن به هدف های پیش بینی شده خود باید با تمام توان به سوی جذب سرمایه گذاری های جدید حرکت کند.
ایران اکونومیست -
مسعود دانشمند عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران افزود: برای افزایش سطح سرمایه گذاری ها در صنعت پتروشیمی، نیاز به تصمیمات اساسی و زیرساختی جدید داریم و حمایت دولت می تواند زمینه ساز سرمایه گذاری های جدید باشد.
وی افزود: بازدهی نامناسب در تولیدات صنعتی باعث عدم هدایت منابع به این بخش ها شده است و لذا دولت باید چاره ای برای افزایش انگیزه سرمایه گذاری در کشور بیاندیشد.
دانشمند افزود: زمانی که ساخت و ساز ساختمان و یا فعالیت های غیرمولد و دلالی در اقتصاد سود 50 درصدی دارد، توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری تولیدی با بازدهی های پایین حدود 10 تا 20 درصدی وجود نخواهد داشت؛ به همین دلیل صنایع پتروشیمی که عمدتاً طرح های بزرگ و دیربازدهی هستند از منابع سرمایه ای کافی بهرمند نمی شوند.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: مشکل عدم تناسب بازدهی در اقتصاد مختص سرمایه گذاری داخلی نیست و جذب سرمایه های خارجی را هم به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
دانشمند با اشاره به رقبای منطقه در صنایع پتروشیمی گفت: عربستان قوی ترین رقیب ایران در منطقه است و باید توجه داشته باشیم که ...
[ مشاهده متن کامل خبر تناسب بازدهی فعالیت های اقتصادی پیش نیاز جذب سرمایه در پتروشیمی در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن