تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803967259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو تلاش می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو تلاش می‌کنیم
نشست انتخاباتی برخی از اهالی مطبوعات در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرکت تعاونی مطبوعات کشور با حضور مدیران رسانه‌ها، روزنامه‌ها و اعضای شرکت تعاونی مطبوعات برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، الیاس حضرتی مدیر مسوول روزنامه اعتماد با اشاره به اینکه برجام با وجود مخالفان و موافقان به جمع‌بندی رسید، ‌اظهار کرد: برجام قراردادی در چارچوب بود که به امضای شورای امنیت ملی و تأیید رهبری رسید و ملت بر اساس این محور می‌خواستند تصویر خوبی از خود به دنیا ارائه دهند و امروز در کنار برجام به دنبال مجلسی قوی هستند.


وی با بیان اینکه از مشارکت حداکثری مجلس قوی برمی‌آید و از مشارکت ضعیف مجلسی ضعیف حاصل می‌شود، تصریح کرد: رأی بالا به یک نماینده روحیه قوی و اقتدار به او می‌دهد و رأی پایین یک نماینده باعث می‌شود که او در بیان نظرات خود اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد.


وی تأکید کرد: ما به عنوان خانواده بزرگ مطبوعات جمع شده‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم تا همه تلاش خود را داشته باشیم تا در انتخابات پیش رو شاهد انتخابات حداکثری باشیم.


وی در ادامه مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم که در صورت ورود به مجلس بتوانیم پل ارتباطی بین خانواده مطبوعاتی‌ کشور و مرکز قانون گذاری باشیم و بتوانیم با انتقال مطالب گره‌ها را باز کنیم.


در ادامه مصطفی کواکبیان مدیر مسوول روزنامه مردم‌سالاری با بیان اینکه نداشتن قانون جامع رسانه و مطبوعات از مشکلات اصلی مطبوعات کشور ماست، گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای مجلس ششم مسکوت ماندن موضوع قانون جامع رسانه را مطرح کردند و امروز در حال شکل گیری مجلس دهم هستیم. پس از آن زمان خیلی می‌گذرد و امروز نیازمند قانون مطبوعاتی جامع هستیم که حتی فضای مجازی و سایبری را در بر بگیرند.


وی اسلامی با تأکید بر اینکه باید از برخورد دوگانه در عرصه مطبوعات جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: همه چیز باید بر اساس قانون باشد و هیچ کس از رانت ویژه برخوردار نباشد.


وی با اشاره به اینکه مجلس وزانت و منزلت خود را در سال‌های اخیر از دست داده است، گفت: مجلس امروز در رأس امور و عصاره فضایل ملت نیست.


کواکبیان با تأکید بر اینکه مجلس باید مو را از ماست بیرون بکشد و نظارت دقیق داشته باشد، گفت: مجلسی که پاک نباشد نمی‌تواند نظارت درستی داشته باشد.


وی گفت: ماه اسفند ماه خانه‌تکانی است و در این ماه باید خانه‌تکانی اساسی از مجلس به عمل آید.


در ادامه محمدعلی وکیلی مدیر مسوول روزنامه ابتکار با اشاره به جایگاه ایران در جهان در ردیف چهار، پنج قدرت برتر جهانی به عنوان قدرت هماوردی، گفت: متأسفانه در داخل کارنامه قابل قبولی نداریم و به جامعه‌ای پر از مین تبدیل شده‌ایم. از جمله مین‌های افسردگی، بیکاری، بی‌اعتمادی، فساد و اعتیاد.


وی با بیان اینکه حرکت در جامعه‌ای پر از مین به مردم احساس ناامنی می‌دهد، گفت: این شرایط محصول رویکردهای غلطی است که در مجلس شورای اسلامی به خصوص در دو سه دوره اخیر شاهد بودیم.


وی با اشاره به اینکه امام (ره) میزان را رأی ملت و مجلس را در رأس امور می‌دانستند، تصریح کرد: وقتی مجلس در رأس امور است که خط قرمز مجلسیان، ملت باشند و صدای ملت در مجلس پژواک داشته باشد.


وکیلی با تأکید بر اینکه قانون گذاری در مجلس باید لایحه‌محور باشد، گفت: در انتخابات پیش رو باید اصل را بر مشارکت بگذاریم چرا که نتیجه فرع است.


در ادامه این نشست حسن زمانی به اولویت‌های مجلس دهم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه چرخ‌های اقتصاد ما زنگ زده باید آن را روغن‌کاری کنیم، پس اولویت اول ما رونق اقتصادی کشور است.


وی با اشاره به وجود 7 میلیون جوان بیکار در کشور، گفت: لشکر بیکاران ما در حال انفجار هستند. همچنین 15 میلیون جوان آماده ازدواج داریم و برای نظام جمهوری اسلامی با توجه به تأکید بر افزایش نسل این موضوع نقطه بسیار تاریکی است و مجلس و دولت باید با هم برای حل این معضلات تلاش جدی کنند.


زمانی به معضل اعتیاد در کشور و وجود سه میلیون معتاد اشاره کرد و گفت: همچنین موضوع سهم مردم در بخش سلامت باید به عنوان اولویت مجلس دهم مورد توجه قرار گیرد و در مجلس دهم باید سهم مردم در بخش سلامت به زیر 20 درصد برسد.


بر اساس این گزارش در ادامه این نشست طه عبدخدایی با بیان اینکه همیشه از تندروی‌های ضربه خورده‌ایم، گفت: ما همیشه از مجلس تند ضربه خورده‌ایم و نیازمند مجلسی متعادل و عقل‌گرا هستیم.


وی با اشاره به اینکه نمایندگان در مجلس وظیفه قانون‌گذاری و تقنین را بر عهده دارند، گفت: ما به عنوان شهردار، فرماندار و یا رئیس آب و فاضلاب انتخاب نمی‌شویم بلکه به مجلس می‌رویم تا قانون‌گذاری کنیم و این کار نیازمند عقل و درایت و تجربه اجرایی است.


بنا به این گزارش در ادامه مهدی آزادواری نیز با بیان اینکه در حال حاضر کشور نیاز به سخنرانی، حرف و شعار ندارد و مشکل ما در اجراست، گفت: مشکلاتی مانند مسکن، ازدواج و بیکاری از اولویت‌هایی است که در مجلس دهم برای حل آنها باید به طور جدی اقدام کنیم.




منبع: ایسنا


۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن