تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فناوری پارک علم و فناوری اردبیل: حمایت حداکثری از نخبگان رسالت پارک علم و فناوری اردبیل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فناوری پارک علم و فناوری اردبیل:
حمایت حداکثری از نخبگان رسالت پارک علم و فناوری اردبیل است
معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل حمایت حداکثری از نخبگان و فناوران را به عنوان یک اولویت مدنظر و مورد توجه قرار داده است.

خبرگزاری فارس: حمایت حداکثری از نخبگان رسالت پارک علم و فناوری اردبیل است



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن دیندار در پاسخ به برخی اظهارات مخترع اردبیلی سردار حق‌زاده مبنی بر عدم حمایت پارک علم و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل به عنوان یک دستگاه اجرایی زیر نظر وزارت علوم، تحیقیات و فناوری و در چارچوب قوانین ابلاغی و بر اساس مصوبات مربوط به حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در زمینه تجاری‌سازی محصولات اقدام و تلاشی جدی آغاز کرده است. وی در مورد اظهارات سردار حق‌زاده مخترع اردبیلی افزود: حمایتی که استاندار اردبیل از فناوران و نخبگان در قالب پارک علم و فناوری انجام می‌دهد در قالب عقد قرارداد با این مخترع نیز انجام شده و طی یک فرایند مشخص اقدام به انجام حمایت‌های قانونی برای کمک به تکمیل و تجاری‌سازی اختراع این مخترع اردبیلی کردیم. معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: مراحل تست و ارزیابی محصول حق‌زاده در پارک علم و فناوری استان اردبیل توسط داوران منتخب از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان انجام شده و نتایج آن به خود این مخترع اعلام شده است. دیندار بیان کرد: طی این مسیر حق‌زاده بنا به دلایل شخصی از ادامه همکاری منصرف شده و تعاملات لازم را با پارک علم و فناوری استان انجام نداده است. وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان اردبیل با استقبال از هرگونه انتقاد سازنده آمادگی خود را برای تعامل با نخبگان و فناوران استان در مسیر توسعه همکاری‌های فی‌مابین و استفاده از خرد جمعی برای توسعه فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان اردبیل اعلام می‌کند. معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد:حق پیگیری‌های حقوقی را با افرادی که از طریق رسانه‌های عمومی به عنوان ابزار فشار برای دستیابی به اهداف غیرمتعارف و غیرقابل استفاده کرده و یا اسباب تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند محفوظ می‌دانیم.

94/12/01 - 13:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن