تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821001675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین سافتبال و بیسبال اصفهان قابلیت بین المللی شدن را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: ناظر و کارشناس فدراسیون جهانی بیسبال و سافتبال از آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین بیسبال و سافتبال اصفهان ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: زمین اختصاصی این دو رشته در اصفهان قابلیت بین المللی شدن را دارد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان "ساندرو مورونی" که برای بررسی و تهیه برنامه ساخت این زمین به اصفهان سفر کرد، افزود: نمونه برداری جهت آزمایش خاک در اعماق مختلف این زمین انجام شده است.
وی ادامه داد: پس از ارائه نتایج اولیه آزمایشگاه طی روزهای آینده و تهیه و تکمیل چک لیست های مرتبط، برآورد هزینه ساخت آن اعلام می شود.
ناظر فدراسیون جهانی سافتبال و بیسبال ادامه داد: زمان کاشت و رشد چمن طبیعی این زمین یک ماه تا سه ماه خواهد بود، البته احداث سکوهای اطراف آن به زمان بیشتری نیاز دارد و بستگی به نظر مسئولان ورزشی ایران خواهد داشت.
مورونی همچنین از اضافه شدن 400 متر مربع به این زمین در روزهای اخیر ابراز خرسندی کرد و گفت: این امر قابلیت های زمین را افزایش خواهد داد.
وی همچنین در خصوص زمین دیگر پیشنهادی جهت ساخت زمین بیسبال و سافتبال در ...
[ مشاهده متن کامل خبر زمین سافتبال و بیسبال اصفهان قابلیت بین المللی شدن را دارد در خبرگزاری دانشجویان ایران ]
زمین سافتبال و بیسبال اصفهان قابلیت بین المللی شدن را دارد






شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isfahan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن