تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803827393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسوی لاری:نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد مردم طالب جریان اصلاح‌طلبی هستند/مردم با رای به لیست اصلاح طلبان جلوی ورود تندروها به مجلس را بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



موسوی لاری:نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد مردم طالب جریان اصلاح‌طلبی هستند/مردم با رای به لیست اصلاح طلبان جلوی ورود تندروها به مجلس را بگیرند
عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات که رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را در انتخابات پیش رو را برعهده دارد، در حاشیه همایش روز پنجشنبه اصلاح‌طلبان که با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی در سالن حجاب برگزار شد، در گفت‌وگو با «وقایع اتفاقیه» لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان را دارای شاخصه‌های مهمی دانست که می‌تواند این لیست را در صدر لیست‌های رأی‌آور تهران قرار دهد.
روز نو :  عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات که رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را در انتخابات پیش رو را برعهده دارد، در حاشیه همایش روز پنجشنبه اصلاح‌طلبان که با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی در سالن حجاب برگزار شد، در گفت‌وگو با «وقایع اتفاقیه» لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان را دارای شاخصه‌های مهمی دانست که می‌تواند این لیست را در صدر لیست‌های رأی‌آور تهران قرار دهد. 
نشست‌های انتخاباتی گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب و طرح مطالبات مردم و نمایندگان این روزها دارد فضای سیاسی کشور را کمی گرم‌تر از گذشته می‌کند؛ فضایی که به نظر می‌رسد در امتداد انتخابات سال 92 و در نهایت پیروزی اصلاح‌طلبان و طرفداران دولت تدبیر و امید است، اگرچه چنین وضعیتی در طرف مقابل به شیوه دیگری قابل مشاهده است و لیدرهای جریان اصول‌گرا در تلاش برای تبیین شرایط خود هستند اما آنچه از شرایط پیش رو بیش‌از‌هر چیز مشهود است، ضرورت مشارکت حداکثری و تشویق مردم به رأی‌دادن به همه اعضای لیست مورد تأیید ائتلاف اصلاح‌طلبان است. 
عبدالواحد موسوی لاری، ابراز امیدواری کرد که لیست مورد حمایت ائتلاف اصلاح‌طلبان که متشکل از افراد متخصص در حوزه‌های کاری خود هستند، می‌تواند مردم را پای صندوق‌های رأی بکشاند. لاری تأکید کرد:‌ لیست اصلاح‌طلبان لیستی است که برآیند نهایی آن حمایت از برنامه‌هایی است که مردم درسال 92 به آن رأی داده‌اند و کسانی حامی این لیست هستند که هم برای مدیریت داخلی کشور و هم مناسبات بین‌المللی کارنامه درخشانی دارند. 
موسوی لاری در این گفت‌وگو درباره لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان گفت: لیست اصلاح‌طلبان لیستی است که برآیند نهایی آن حمایت از برنامه‌هایی است که مردم درسال 92 به آن رأی داده‌اند، بنابراین در سال 92 قدمی برداشت‌هایم که می‌خواهیم آن را در انتخابات 94 تکمیل کنیم و گام دوم را برداریم. وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به این سؤال که این لیست چقدر به نظر شما می‌تواند رأی‌آور باشد؛ گفت: نشانه‌هایی وجود دارد از نظر سنجی‌ها که نشان می‌دهد مردم طالب جریان اصلاح‌طلبی هستند و ما براساس این نشانه‌ها تلاش کردیم با همه محدودیت‌هایی که در بستن لیست داشتیم، بهترین و متخصص‌ترین کاندیداهای نزدیک به خود را انتخاب و معرفی کنیم. ما معتقدیم این لیست در صدر رأی‌آوری لیست‌های تهران است و مردم می‌تواننددر جریان رأی‌دهی به این لیست به‌طور کامل رأی بدهند. 
رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه سوابق چهره‌هایی که به عنوان افراد ناشناخته در لیست از آنها یاد می‌کنیم، سوابق بسیار روشنی است،گفت: این اشخاص در حوزه فعالیت‌های حرفه‌ای خودشان بسیار نامی و شناخته شده هستند. وی ادامه داد: ممکن است کسی که در انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها حضور دارد و به عنوان یک چهره علمی و حرفه‌ای در آنجا مورد قبول است را من وشما نشناسیم یا طبیعتا کسی که در کانون وکلا به عنوان بهترین وکیل شناخته شده است، برای مردم آشنا نباشد اما تمامی افراد ناشناخته لیست از لحاظ علمی سطح بالایی دارند و جزء مدیران خوب یا اساتید دانشگاهی هستند و برای ورود به جمع اصلاح‌طلبان، گزینه‌های بسیار قوی به حساب می‌آیند. 
عضو هیئت رئیسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین تأکید کرد: مطمئن باشید جمعی که در لیست اصلاح‌طلبان به عنوان ناشناخته‌هامعروفند، برای کارشناسانی که رزومه آنها را بررسی کرده‌اند، کاملا شناخته شده هستند. 
موسوی لاری تأکید کرد: این نیروها، نیروهای بسیار خوبی برای آینده اصلاحات‌اند و این موضوع را در مجلس دهم اثبات می‌کنند. 
رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سؤال که این لیست چه مشخصه‌ای دارد که به نظر شما می‌تواند رأی‌آور باشد، گفت: افرادی که حامی این لیست هستند، کسانی‌اند که هم برای مدیریت داخلی کشور شناخته شده‌اند و هم در مناسبات بین‌المللی کارنامه روشن و درخشانی دارند. 
وی همچنین از مردم خواست تا هفت اسفند با حضور پای صندوق‌های رأی به لیست 30نفره ائتلافی اصلاح‌طلبان رأی دهند تا جلوی ورود تندروها به مجلس گرفته شود.




تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن