تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر شمر قطره آبی به امام حسین(ع) داد آمریکا هم چیزی به ما خواهد داد/ مذاکرات هسته ای درس خوبی برای مسئولان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: موسس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: مذاکرات هسته ای خوشبختانه امروز درس خوبی برای مسئولان شد و فهمیدند همگان که اگر شمر قطره آبی به امام حسین(ع) داد آمریکا هم چیزی به ما خواهد داد.
به گزارش خبرنگار خبر گزاری دانشجو از بیرجند،سید حمید روحانی روز گذشته در جمع فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه شما جوانان و دانشجویان باید ابتدا باید خودسازی داشته باشید و بعد برای ساخت جامعه قدم بردارید، گفت: کمتر شخصیتی مانند امام بود که از همان دوران طلبگی به دنبال عرفان و بسیاری از عالمان و اندیشمندان بودند .
وی افزود: گاهی انسان به دنبال خود سازی است اما در این بین منحرف می شود اما شخصیت امام(ره) به دنبال طبیب بود و سختی ها و ریاضت های زیادی کشید تا خود را بسازد به گونه ای که چیزی برای خود نخواهد و انسانی شد فوق تصور ما، امام حجتی بود برای ما زیرا نه معصوم بود نه وحی می گرفت اما به درجه ای با این ارزشمندی رسید .
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید از باند بازی به دور باشیم و به گونه ای نباشیم که کار های غلط یک جبهه را تایید کنیم و کارهای درست جبهه دیگری که طرفدارش نیستیم را رد کنیم، گفت: از طرفی بدانید که اصولگرا و اصلاح طلب واژه هایی است که بر ما تحمیل شده است که ریشه در انقلاب فرانسه دارد .
روحانی با بیان اینکه باید تاریخ را مطالعه ...
[ مشاهده متن کامل خبر اگر شمر قطره آبی به امام حسین(ع) داد آمریکا هم چیزی به ما خواهد داد/ مذاکرات هسته ای درس خوبی برای مسئولان شد در خبرگزاری دانشجو ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن