تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس آینده اعتدالی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مجلس آینده اعتدالی خواهد بود
رییس ستاد مرکزی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه پیش بینی کرد مجلس آینده مجلسی اعتدالی خواهد بود و گفت: امیدواریم شاهد انتخابات پرشور در هفتم اسفند باشیم و مردم با حضورشان حماسه ای دیگر رقم بزنند.
آفتاب : اسماعیل شجاعی اظهار داشت: در زمان حاضر با توجه به فضایی که مشاهده می کنیم جامعه از افراط دو جناح کشور که در برخی ایام گذشته رخ داد خسته شده اند و به بلوغ رسیده اند؛ این بلوغ نیز به سمت اعتدال رفتن است. 


وی ادامه داد: حزب اعتدال و توسعه از ابتدا رویکرد اعتدالی را دنبال می کرد و نمونه آن را در معرفی دکتر روحانی و موفقیت گفتمان اعتدال شاهد بودیم.


شجاعی تصریح کرد: امروز اقبال همه به اعتدال بیشتر شده و نمونه آن را نیز در رفتار کاندیداها شاهدیم که گرایشات خود را به سمت اعتدال معرفی می کنند. این روزها مردم به رفتارهای کاندیداها دقت می کنند و در این چارچوب فضای رقابت جدی است.


شجاعی خاطر نشان کرد: پس از سه دهه رقابت انتخاباتی، رقبای سیاسی از فضای تصنعی و تشریفاتی دور شده اند و رقبا با تفکراتی واقعی و روشن نظرات خود را بیان می کنند.


رییس ستاد انتخابات اعتدال و توسعه افزود: شاهدیم انتخابات فضای جدی تری یافته و مردم تصور می کنند نقششان حداکثری است و بدین دلیل شاهد حضور حداکثری و شکل گیری حماسه ای دیگر خواهیم بود.


شجاعی تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه نیز حضور مناسبی خواهد داشت و مصمم بودیم تا با اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل ائتلاف کنیم؛ البته شعار گام دوم را محور قرار دادیم و سعی کردیم با مذاکره مناسب با احزاب، دو طرف لیست را ارایه کنیم.


وی ادامه داد: استان ها هم در حال مذاکره برای ارایه لیست مشترک هستند و برخی آن را تا فردا اعلام می کنند.


شجاعی اظهار داشت: با انسجام لازم پیش می رویم و در یک ماه گذشته ستاد انتخابات ما تشکیل شده بود و متاسفانه در اثر اشتباه مکاتبه ای، دکتر بانک که رییس هیات اجرایی حزب هستند بطور اشتباهی در نامه به وزارت کشور رییس ستاد انتخابات معرفی شد و این مورد سوء استفاده برخی افراد قرار گرفت.


وی ادامه داد: بنابر انتخاب ستاد مرکزی حزب ، بنده رییس ستاد انتخابات حزب معرفی شده ام و حزب اعتدال و توسعه رویکرد اعتدالی را مورد توجه دارد.


منبع: ایرنا











تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن