تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820322257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور حکم اعدام برای 40 نفر از عوامل کشتار پایگاه اسپایکر


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: دادگاه جنایی عراق برای 40 تن از عوامل کشتار 1700 دانشجوی شیعه پایگاه هوایی «اسپایکر» حکم اعدام صادر کرد.
«عبدالستار بیرقدار»، سخنگوی شورای عالی قضایی در بیانیه ای اعلام کرد شعبه دوم دادگاه کیفری مرکزی به پرونده 17 متهم دیگر جنایت پایگاه اسپایکر رسیدگی کرد.
وی افزود: دادگاه 40 نفر را به خاطر شرکت در این جنایت به اعدام محکوم کرد و هفت متهم را به علت نبود دلایل و شواهد کافی آزاد کرد.
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی «السومریه نیوز»، خانواده قربانیان جنایت اسپایکر در جلسه دادگاه حاضر بودند و وقتی وکیل متهمان خواستار آزادی آنها شد، برای ابراز خشم خود به سمت آنها صندلی و کفش پرتاب کردند.
یازدهم و دوازدهم ژوئن 2014 هنگامی که تروریست های داعش بر مناطق وسیعی از شمال و مرکز عراق از جمله پایگاه هوایی اسپایکر در نزدیکی تکریت در استان «صلاح الدین» مسلط شدند، دست به کشتار بی رحمانه ای زدند و 1700 دانشجوی شیعه غیرمسلح در این پایگاه هوایی را به طور جمعی قتل عام کردند.
در آن ایام تصاویر و نوارهای ویدئویی این جنایت هولناک در اینترنت منتشر شد که طی آن تعداد زیادی از جوانان به زور سوار خودرو شده و به مکانی دوردست برده شده و سپس به پشت روی زمین خوابانده شده و به طور وحشیانه ای کشته شدند.
آزادسازی ...
[ مشاهده متن کامل خبر صدور حکم اعدام برای 40 نفر از عوامل کشتار پایگاه اسپایکر در روزنامه کیهان ]

جمعه ، ۳۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن