تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار سرمايه در هفته‌اي که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازار سرمايه در هفته‌اي که گذشت
صنعت خودرو، بانک و محصولات شيميايي با سهم 52 درصدي از معاملات بازار بورس، بيشترين ارزش معاملات را در هفته گذشته تجربه کردند.
در هفته‌اي که پشت سر گذاشتيم 204 هزار خريدار 637 هزار دفعه معامله انجام دادند، ضمن اينکه در اين مدت بيش از 10 ميليارد سهم به ارزش 26 هزار و 560 ميليارد ريال مورد معامله سرمايه‌گذاران قرار گرفت. ارزش معاملات حدود 20 درصد نسبت به هفته قبل کاهش نشان مي‌دهد، اين در حالي بود که شاخص کل با قرار گرفتن روي 77‌هزار و 888 واحد به ميزان 390 واحد معادل 5/0 درصد نسبت به هفته قبل افزايش يافت.
بررسي ارزش معاملات در هفته‌اي که گذشت نشان مي‌دهد صنعت خودرو 31 درصد، بانک 13 درصد و محصولات شيميايي 8 درصد از ارزش معاملات را در اختيار داشتند، اين سه صنعت روي هم 52 درصد از ارزش معاملات را در هفته‌اي که گذشت به خود اختصاص دادند.
در اين هفته 18 صنعت از 37 صنعت فعال در بورس تهران با افزايش شاخص و 18 صنعت با کاهش شاخص مواجه شدند و يک صنعت هم تغييري نداشت. در اين مدت اشخاص حقيقي 66 درصد کل خريدها و 55 درصد فروش را انجام دادند.
روز چهارشنبه 200 ميليون سهم معادل 8 درصد سهام پتروشيمي فجر براي اولين بار در بازار دوم بورس به قيمت هر سهم 11 هزار و 500 ريال عرضه اوليه و کشف قيمت انجام شد، با اين عرضه تعداد شرکت‌هاي موجود در بورس به 319 شرکت رسيد. همچنين در هفته پاياني بهمن، ارزش بازار فرابورس افزايش يافت و به عدد970 هزار و 940 ميليارد ريال رسيد.
همين‌طور در بازار پايه442 ميليون اوراق بهادار دست به دست شد که ارزش آن به694 ميليارد ريال رسيد.




تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن