تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکن خوزستانی برای نفت تهران گل زد/ برد نفت در خارج از خانه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حواشی بازی استقلال اهواز و نفت تهران؛
بازیکن خوزستانی برای نفت تهران گل زد/ برد نفت در خارج از خانه

دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و استقلال


شناسهٔ خبر: 3560826 - جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
استانها > خوزستان

اهواز ـ عیسی آل کثیر بازیکن خوزستانی تیم فوتبال نفت تهران گل برتری مقابل تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند. به گزارش خبرنگار مهر، رقابت تیم های استقلال اهواز و نفت تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در استادیوم تختی اهواز برگزار شد. استقلال اهواز در این بازی با ترکیب مهدی اسلامی، حمزه خضیراوی، میلاد ربانی، حسین ساکی، لوئیز فرناندو، علی هلیچی، میلاد پاک پرور، حسین بهرامی، پدرام اردلانی، طالب ریکانی و رضا بهمئی به مصاف تیم نفت تهران با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیامک کورشی، سید جلال حسینی، محمد ارسلان مطهری، رضا علیاری، مهدی شیری، حمید بوحمدان، وحید امری، آرش رضاوند، علی قربانی و محمد دانشگر رفتند. میلاد ذکی پور، مجتبی حقدوست و عیسی آل کثیر نیز با تعویض های سرمربی برای نفت تهران به میدان رفتند. همچنین علی بیگدلی با تعویض سرمربی استقلال اهواز برای این تیم به میدان رفت. امیدسعیدفر با کمک قهرمان نجفی و مهدی شفیعی داوری این بازی را انجام داد. تماشاگران خوزستانی حاضر در استادیوم تختی اهواز چندین بار بر علیه علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران شعار سر دادند. عادل کلاه کج بازیکن استقلال خوزستان حین گرم کردن قبل از بازی دچار مصدومیت و از ترکیب این تیم بیرون رفت. البته کلاه ‌کج پس از خروج از ترکیب اصلی استقلال در فهرست بازیکنان ذخیره قرار گرفت ایمان مبعلی بازیکن نفت تهران نیز حین گرم کردن قبل از بازی دچار مصدومیت و از ترکیب ۱۸ نفره این تیم بیرون رفت. رضا علیاری بازیکن نفت در اواسط نیمه اول (دقیقه ۲۱) از ناحیه مچ پا آسیب و بلافاصله با میلاد ذکی پور تعویض شد. هرچندکه تماشای مسابقه امروز رایگان نبود ولی هواداران استقلال اهواز نسبت به دو بازی خانگی قبلی استقبال بهتری از بازی این تیم داشتند.

کریم بوستانی مربی سابق استقلال اهواز و پیشکسوت فوتبال خوزستان از جایگاه خبرنگاران نظاره گر این مسابقه بود. حدود ۱۱ هزار تماشاچی نظاره گر برگزاری این بازی بودند و در نهایت این دیدار با نتیجه صفر بر یک به سود نفت تهران به پایان رسید. بازی از ابتدا با فشار تیم نفت تهران شروع و بازیکنان این تیم تا ۲۰ دقیقه اوایل بازی به خوبی کنترل توپ و میدان را داشتند. در مقابل بازیکنان استقلال اهواز بعد از گذشت حدود ۲۰ دقیقه از بازی نسبت به توپ و میدان مسلط شده و چندین حمله را برای تیم مقابل تدارک دیدند. مهمترین فرصت های خلق شده در این بازی ضربه از راه دور میلاد پاک پرور برای استقلال اهواز، ضربه سر علی قربانی برای نفت تهران و ضربه رضا بهمنی برای استقلال اهواز بود. تمامی این فرصت ها با هوشیاری دروازه بانان هر دو تیم ناکام ماند. البته سیامک کورشی مدافع تیم نفت تهران نیز در دقیقه ۳۹ بازی قصد باز کردن درازه تیم خود و خلق یک گل به خودی بود که در کمال ناباوری توپ از کنار دروازه به خارج از زمین رفت.

در نیمه دوم بازیکنان هر دوم با احتیاط کامل پیش رفتند به طوری که تا دقیقه ۴۰ دروازه هر کدام از آنها خیلی کم تهدید شد. در دقایق پایانی بازیکنان هر کدام از تیم ها تازه به فکر خلق حملات و فرصت های گل زنی شدند و در نهایت هم تیم نفت تهران در دقیقه ۸۷ با ارسال ضربه کرنر با شوت زمینی عیسی آل کثیر و دخالت علی هلیچی مدافع تیم استقلال اهواز به گل رسید. در نهایت عیسی آل کثیر بازیکن خوزستانی تیم نفت تهران با ثبت این گل سه امتیاز ارزشمند را از استقلال اهواز گرفت تا تیم نفت تهران برد شیرین خارج از خانه را با خود به تهران و برای هوادارانش به ارمغان ببرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن