تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از فارغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقدیر از فارغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار امروز جمعه ۳۰ دی ماه مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان مدرسه عالی کسب و کار ماهان در مقاطع DBA و MBA در تالار آبگینه وزارت امرر خارجه برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۳۰ بهمن ساعت 19:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا در این مراسم از ٤٩ نفر از دانش آموختگان DBAو MBA موسسه ماهان با حضورچهره های ماندگار مدیریت از جمله پروفسوران ناصر میر سپاسی (پدر علم مدیریت منابع انسانی)؛ مسعود حیدری (پدر علم مذاکره ایران)؛ خرم (پدر علم تفکر سیستمی در ایران)؛ سید حسین الماسی(پدر علم بانکداری) و دکتران سروی و نوروزی جاهد، اساتید موسسه ماهان و دکتر میر حسین زواره(. ) قدردانی شد.
همچنین در این مراسم غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی ، دكتر حسین زمانی مشاور ریاست مجلس ، سهیلا جلودارزاده مشاور وزیر صنعت، معدن وتجارت دكتر جهانگیری بنیانگذاره دهكده توریستی كندلوس ، كورش برار استاد دانشگاه و مدیرعامل بنیاد توسعه پایدار ایران ، محمد وكیلی استاد دانشگاه وسیده فاطمه مقیمی عضو هیات رییسه اتاق ایران و تنی چند از چهره های ورزشی و هنری كشور حضور داشتند.
گفتنی است مدرسه عالی كسب و كار ماهان در سال ۱۳۸۴ با اندیشه خدمت به جامعه مدیریت ایران و با هدف از بین بردن شکاف بین دانشگاه و صنعت بنیان گذاشته شد.
ماهان اكنون به یک برند بین المللی تبدیل و در عرصه جهانی به برترین همکار دانشگاه های اروپایی،آمریکایی وآسیایی تبدیل شده است.
جامعه ۴۴۰۰ نفری فارغ التحصیلان DBA وMBA مدرسه کسب و کار ماهان با نگرش متفاوت سبکی جدید وکابردی را در آموزش مدیریت پایه ریزی کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن