تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805026397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور وزیر اسبق نیرو هجدهمین همایش سالیانه بتن و جشنواره بتن و زلزله افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور وزیر اسبق نیرو
هجدهمین همایش سالیانه بتن و جشنواره بتن و زلزله افتتاح شد
هجدهمین همایش سالیانه بتن و جشنواره بتن و زلزله با حضور مهندس بیطرف وزیر اسبق نیرو و رئیس سازمان نظام مهندسی تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت نفت افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: هجدهمین همایش سالیانه بتن و جشنواره بتن و زلزله افتتاح شد



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در مراسم افتتاحیه هجدهمین همایش سالیانه بتن و جشنواره بتن و زلزله، بیطرف وزیر اسبق نیرو و رئیس سازمان نظام مهندسی تهران با اشاره صنعت سد سازی به عنوان صنعتی که نقش بتن و سیمان در آن کاربرد زیادی دارد گفت: ایران یکی از کشورهای مهم و پیشرو در صنعت  سد سازی است.
وی در تشریح ضرورت سد سازی و مزایای آن گفت: ایران از کشورهای با بارندگی کم در دنیاست که این بارش تنها در برخی فصول است لذا برای اینکه به  منابع آبی در همه فصول دسترسی داشته باشیم باید آن را ذخیره کنیم که این امر از طریق سدهای مخزنی صورت می‌گیرد.
وزیر اسبق نیرو با اشاره به مصرف 100میلیارد مترمکعب آب در کشور در هرسال گفت: اگر با سد سازی، آب‌های روان رودخانه‌ها را مهار نکنیم باید استفاده بیشتری از منابع زیر زمینی بکنیم که این مصرف بیشتر از استاندارد جهانی خواهد بود.
وی مزیت دیگر سد سازی را مهار سیلاب‌های فصلی دانست که از خسارات سنگینی جلوگیری کرده است، همچنین تولید انرژی برق آبی بدون مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر مزایای سد به شمار می‌رود.
برنجیان رئیس هجدهمین همایش سالیانه بتن نیز در این برنامه گفت: برگزاری این  همایش برای همدلی و همگرایی بیشتر دانشگاهیان و مهندسان عمران برای خدمت رسانی به کشور صورت می‌گیرد و بستری برای آشنایی با آخرین دانش روز دنیا در خصوص بتن و سازه‌های بتنی است.
وی افزایش مقاومت بتن و ابداع روش‌های تولید بتن نیز با تاکید بر توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را گفتمان غالب صنعت بتن دنیا دانست و با اشاره به تولید مقاوم ترین بتن ساده در ایران در سال‌های گذشته، سطح دانش علمی کشور در این رشته را مطلوب ارزیابی کرد.
در ادامه این مراسم، اسماعیل قادری‌فر مدیرکل تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در سال‌های اخیر تولید علمی خوبی در دنیا داشته‌ایم و در نمایه‌های بین‌المللی معتبر جایگاه خوبی را کسب کرده‌ایم ولی باید این دانش به محصول و ارزش افزوده تبدیل شود.
وی تاکید کرد: باید از فضای پسا برجام برای انتقال دانش فنی پیشرفته، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، تولید و صادرات محصولات دانش بنیان برای صادرات استفاده کنیم.
مدیرکل تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با برگزاری استارت آپ‌ها و تشکیل هسته‌های نوآور می توان به سوی تاسیس شرکت‌های دانش بنیان اقدام کرده و از پتانسیل بالای نسل جوان و دانش آموخته کشور استفاده کرد که معاونت علمی از شکل گیری این فرآیند حمایت می‌کند.
در ادامه این برنامه استاندارد ملی و اجباری ویژگی بتن آماده و نقش بازرسی کیفیت فرآیند تولید و واحدهای تولیدی رونمایی شد و از فعالان نمونه صنعت ساختمان و راه سازی و دانشجویان برتر رشته های مهندسی عمران تجلیل شد.
برگزاری مسابقات مختلف ساخت سازه‌های بتنی و تولید بتن مقاوم بین تیم‌های دانشجویی و همچنین برگزاری ساخت سازه‌های معماری با استفاده از قوطی‌های مواد غذایی با عنوان کن استراکشن از دیگر بخش‌های هجدهمین همایش سالیانه بتن است.


94/11/30 - 09:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن