تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور نیازمند ۳۰۰۰ سالن سینما است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس ، حجت الله ایوبی امشب در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که در سالن سینمایی اصغرزاده برگزار شد، اظهار داشت: مشهد شهری سینمادوست است و تعداد مخاطبان سینمای این شهر پس از تهران قرار دارد.
وی با بیان اینکه امسال 195 فیلم فجر در جشنواره به اکران درآمد، گفت: در همین رابطه تعداد حداقلی فیلم های جشنواره در مشهد اکران شد.
رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه در حال حاضر 300 سالن سینما در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: افزودن یکصد سالن سینما در دستور کار سازمان سینمایی کشور قرار دارد.
ایوبی با بیان اینکه تعداد سالن های سینما متناسب با جمعیت کشور نیست، گفت: افزایش 100 پرده سینما در مدت 2 سال کارنامه ای قابل قبول برای سازمان سینمایی است.
وی از رونمایی تکنولوژی جدید VOD برای ساخت فیلم های بلند، کوتاه و مستند خبر داد و افزود: در بستر این تکنولوژی می توان به راحتی فیلم ها را در منازل به نمایش گذاشت که این تکنولوژی سبب تغییری شگرف در صنعت سینما می شود.
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به این مطلب که برگزاری جشنواره فیلم فجر در همه استانها تنها ...
[ مشاهده متن کامل خبر کشور نیازمند ۳۰۰۰ سالن سینما است در خبرگزاری تسنیم ]
کشور نیازمند ۳۰۰۰ سالن سینما است






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن