تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدارنظام باحضور مردم درانتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تثبیت اقتدار، توسعه و پیشرفت کشور در گرو حمایت و حضور همه جانبه مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات است.
به گزارش تابناک ایلام ؛سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در همایش سالیانه قشر بسیج استان ایلام اظهار کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم، بر آرامش و تامین خواسته های آنها نیز تاکید دارند.
وی با اشاره به در پیش بودن رویداد حساس انتخابات در هفتم اسفند افزود: مردم از همه طیف ها و اقشار با گرایش ها و افکار متفاوت با حضور در انتخابات و انتخاب افراد لایق و شایسته بر اساس عملکرد و سابقه نامزدها، هجمه های دشمنان را خنثی کنند.
سردار حسینی رعایت اخلاق اسلامی و اخذ رای پاک و سالم از سوی نامزدها را لازم و ضروری برای یک انتخابات سالم دانست و تاکید کرد: انتخابات سالم و ایمن راه های نفوذ دشمنان به داخل نظام را می بندد.
وی یادآور شد: در این مقطع حساس زمانی تحلیل بجا، دقیق و همراه با واقعیت از سوی رسانه ها و معرفی نامزدهای اصلح بدور از جانبداری و قومی گرایی مهم و تاثیر گذار است.
فرمانده سپاه ...
[ مشاهده متن کامل خبر اقتدارنظام باحضور مردم درانتخابات در تابناک ]
اقتدارنظام باحضور مردم درانتخابات



اقتدارنظام باحضور مردم درانتخابات



اقتدارنظام باحضور مردم درانتخابات



اقتدارنظام باحضور مردم درانتخابات






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن