تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811790615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتقدان به عملکرد هیئت اتومبیل رانی «قهرمان» هستند یا «اخراجی»؟/درویشی منتقدان را به مناظره دعوت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


منتقدان به عملکرد هیئت اتومبیل رانی «قهرمان» هستند یا «اخراجی»؟/درویشی منتقدان را به مناظره دعوت کرد استان‌ها > البرز - هیئت موتورسورای و اتومبیل رانی استان البرز این روزها در مرکز انتقادات قرار دارد و این در شرایطی است که برخی منتقدین را اخراجی و برخی قهرمان می نامند.

زهرا صادقیاین روزها حواشی زیادی پیرامون رشته ورزشی اتومبیل‌رانی در استان البرز به وجود آمده است و شاهد حرف‌وحدیث‌های فراوانی در خصوص این رشته جذاب ورزشی هستیم تا جایی که تعدادی از ورزشکاران با سابقه این رشته این استان را ترک کرده و در تهران مشغول به فعالیت هستند.
عملکرد هیئت اتومبیل‌رانی و شخص اردشیر درویشی در رأس این هیئت هدف اصلی این انتقادات است، به‌نحوی‌که برخی ورزشکاران که از سوی رئیس هیئت اتومبیل «اخراجی» و از سوی منتقدین «قهرمان» نامیده می‌شوند، درویشی را عامل این عملکرد ضعیف می‌دانند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مطالب و روشن شدن حقایق به‌پای صحبت هر دو طرف این ماجرا نشسته‌ایم که در ادامه مشروح آن را مشاهده می‌کنیم.
*رئیس هیئت اتومبیل‌رانی البرز با این رشته بیگانه است
مرتضی صدرنژاد یکی از قهرمانان اتومبیل‌رانی استان البرز پیکان انتقادات را به سمت رئیس فعلی هیئت اتومبیل‌رانی البرز گرفت و آغاز تصدی درویشی را سرآغاز مشکلات این رشته در البرز بیان کرد و گفت: وی کاملاً با این ورزش ورزشکاران این رشته بیگانه است و تفکری غیر از اتومبیل‌رانی را دنبال می‌کند.
وی استفاده از افراد بدون سابقه این رشته ورزشی در هیئت اتومبیل‌رانی را یکی دیگر از انتقادات وارد بر رئیس هیئت بیان کرد و گفت: با روی کار آمدن خود افرادی را در این هیئت به کار گرفته است که هیچ تجربه و پیشینه‌ای در خصوص این ورزش ندارند.
صدرنژاد با اشاره به حضور برخی چهره‌های شاخص رشته اتومبیل‌رانی استان البرز در استان‌های دیگر یادآور شد: برخی قهرمانان این رشته ورزشی مثل آقای شاهرخی و کخایی همچنین خانم مهدی نژاد از استان البرز برای فعالیت به شهرهای دیگر رفته‌اند.
وی فعالیت این ورزشکاران در استانی غیر از البرز را دلیلی بر ضعف هیئت اتومبیل‌رانی استان دانست و گفت: رئیس هیئت حتی در کوچک‌ترین مسائل مثل زدن معرفی‌نامه یا صادر کردن کارت برای ورزشکاران با ما همکاری نداشت.

این ورزشکار گفت: باید از وی سؤال کرد چه‌کار کرده‌اند که تیم البرز که همیشه بهترین ورزشکاران را در این رشته ورزشی داشت و 80 درصد قهرمانان کشور از استان البرز بودند در حال حاضر مثل گذشته نیست و ورزشکاران این تیم راهی شهرهای دیگر شده‌اند و در آنجا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
صدر نژاد ادامه داد: فرزاد شاهرخی که از قهرمانان این رشته در استان البرز بود در حال حضار دبیر هیئت اتومبیل‌رانی استان خوزستان است و توانست این هیئت را هیئت برتر در کشور کند.
وی در پایان بیان کرد: خواسته ما حمایت و احترام به ورزشکارانی است که تمام تلاش خود را صرف سربلندی این رشته در کشور کرده‌اند و این خواسته زیادی نیست.
* نام بردن از اخراجی‌ها به عنوان قهرمان اشتباه است
در ادامه برای شنیدن پاسخ به این انتقادات به سراغ اردشیر درویشی رئیس هیئت اتومبیل‌رانی استان البرز رفتیم که وی این انتقادات را درست ندانست و گفت: صحبت‌هایی که این چند نفر بیان کرده‌اند صحت ندارند، چراکه مرتضی صدرنژاد اخراجی این هیئت است و نام بردن از او به عنوان یک قهرمان اشتباه است.
وی اخراج این چند نفر از تیم اتومبیل‌رانی البرز را علت به وجود آمدن این حواشی بیان مرد و گفت: هیئت اتومبیل‌رانی البرز باقدرت به کارش ادامه می‌دهد در این مدت ما بارها توانسته‌ایم هیئت برتر کشور شویم و در تمام مسابقات شرکت کرده و اعزامی داشته‌ایم.
درویشی هیئت اتومبیل‌رانی البرز را یکی از هیئت‌های دارای برنامه کشور بیان کرد و گفت: بارها از سوی وزارت ورزش و جوانان از ما تقدیر و تشکر شده است، ضمن اینکه ما توانستیم برای اولین بار در کشور موتورسواری بانوان را در البرز داشته باشیم.
وی در ادامه ضمن دفاع از کارکنان هیئت اتومبیل‌رانی البرز یادآور شد: افرادی که می‌گویند پرسنل هیئت اتومبیل‌رانی با این رشته بیگانه هستند باید بدانند تمام پرسنل ما در بخش اداری و دبیرخانه و غیره کادر قوی و کارآمدی هستند.
*درویشی منتقدان را به مناظره دعوت کرد
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی ادامه داد: روزی که ما این هیئت و تیم را تحویل گرفتیم نام و نشانی نداشت ما با سعی و تلاش خود این جایگاه را کسب کردیم و بدون گرفت یک ریال کمک از فدراسیون توانستیم مهم‌ترین و برترین کمیته‌ها را برای استان تشکیل دهیم.
وی افزود: با آمدن ما تیم البرز شاهد قویی‌ترین تیم آفرود در استان شد، همچنین ما در این استان تیم موتورسواری را به راه انداختیم و خیلی فعالیت‌های دیگر که تمامی با مدرک و سند است.
درویشی ضمن دعوت از منتقدان خود برای مناظره اظهار داشت: کسانی که از این هیئت و شخص من انتقادی دارند بیایند رو در رو صحبت کنیم، چرا که من فقط با اخراج چند نفر حاشیه‌ها را از این هیئت دور کرده‌ام.
* خطاب کردن قهرمان‌ها با عنوان اخراجی جای سؤال دارد
با شنیدن صحبت‌های رئیس هیئت اتومبیل‌رانی بر آن شدیم تا با رئیس اسبق هیئت اتومبیل‌رانی نیز تماسی بگیریم که در این زمینه مرتضی دریانی گفت: این‌که آقای درویشی می‌گوید بچه‌هایی مانند صدرنژاد و شاهرخی و ... اخراجی هیئت هستند و هیچ قهرمانی ندارند کاملاً کذب است.
رئیس اسبق هیئت اتومبیل‌رانی افزود: صدرنژاد جوان‌ترین قهرمان ما در رشته اتومبیل‌رانی است، دیگر ورزشکاران نیز از قهرمان‌های این رشته در استان بوده‌اند، این‌که چرا آقای درویشی بچه‌ها را اخراجی قلمداد کرده جای سؤال دارد.
وی افزود: اشکال کار اینجا است که آقای درویشی هیچ سررشته‌ای از این رشته ورزشی ندارند و اطلاعاتش در این زمینه بسیار اندک است و نتوانست بودجه‌ای که دریافت کرده بود را به‌درستی به این هیئت تزریق کند و این دلایل باعث شد اختلافاتی دراین‌بین به وجود آید.

دریانی گفت: من یک سال عهده‌دار این هیئت بوده‌ام و برنامه‌های خیلی خوبی را نیز برای این هیئت در نظر داشته‌ام و اقدامات خوبی همچون راه‌اندازی دفتر اختصاصی برای قهرمان‌ها و اعضای تیم، راه‌اندازی سایت هیئت، برپایی کلاس‌های آموزشی را انجام داده بودیم، ضمن اینکه به دنبال این بودیم تا یک مربی خارجی را برای این رشته بیاوریم اما در این خصوص سنگ‌اندازی‌هایی صورت گرفت و حاشیه‌ها سبب شد تا این هیئت را ترک کنم.
وی ادامه داد: بعد از رفتن من هم بچه‌ها از این رشته ورزشی پراکنده شدند و هرکدام در استان‌های دیگر به فعالیت پرداختند و بسیار حیف است که بعضی از سهل‌انگاری‌ها و اختلافات باعث شود اتومبیل‌رانی استان البرز که قدرت اول کشور در این رشته محسوب می‌شود این‌گونه اداره شود.

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 29 بهمن 1394 - 14:47:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن