تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس فدراسیون هندبال: اصفهان افتخار هندبال کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس فدراسیون هندبال:
اصفهان افتخار هندبال کشور است
رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه اصفهان افتخار هندبال کشور است، گفت: می‌خواهیم هندبال اصفهان بالاتر برود و سایر استان‌ها نیز به هندبال این استان برسند.

خبرگزاری فارس: اصفهان افتخار هندبال کشور است



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالحسن مهدوی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان که در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان به‌ واقع افتخار هندبال کشور است و صحبت کردن در مورد این رشته آن‌هم در اصفهان، زیره به کرمان بردن است. وی افزود: از سال گذشته که افتخار خدمتگزاری به جامعه هندبال به من سپرده شد، مجموعه فدراسیون هندبال در تلاش هستند تا عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنند. به گفته رئیس فدراسیون هندبال در حال حاضر تیم ملی در رده بزرگسالان و جوانان بازیکنان بیش از 16 یا 16 بازیکن هم‌طراز نداریم که این مسئله در آینده برای ما دردسرساز خواهد شد. وی با اشاره به اینکه شرایط تیم جوانان رضایت‌بخش نبود، یادآور شد: در رده جوانان تیم نیروی زمینی در لیگ شرکت کرد تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و برای آینده نیز اردوهای تدارکاتی و تورنمنت‌های متعددی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم جبران عقب‌ماندگی گذشته را داشته باشیم. مهدوی تصریح کرد: سال‌های گذشته مسابقات نوجوانان با تعداد محدودی تیم برگزار می‌شد اما امسال برای رقابت‌های جام ریاست‌جمهوری 258 تیم شرکت داشتند که این تعداد تیم، نشان از جوشان شدن چشمه هندبال حکایت دارد. * برگزاری منظم لیگ باشگاهی رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اولویت‌های مهمی که در دستور کار فدراسیون قرار دارد، یادآور شد: تغییر در نیروها و تشکیلات با تکیه‌ بر اعتماد و یکپارچگی صورت گرفت و همه همکاران ما برای راهبرد برنامه‌های فدراسیون در تلاش هستند. این مقام مسئول برگزاری منظم لیگ را اولویت دیگر فدراسیون برشمرد و گفت: در لیگ امسال رقابت نزدیکی بین تیم‌های شرکت‌کننده وجود دارد، تا جایی که وقتی دو تیم اول و آخر جدول رده‌بندی بازی می‌کنند، برنده بازی از قبل معلوم نیست. مهدوی ارتقای سطح علمی مربیان و داوران را هدف برشمرد و بیان کرد: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به ارتقای سطح داوران و مربیان دارد و از این‌ رو با حضور مربی خارجی در ایران، دوره‌های مربیگری متعددی برگزار کردیم. وی با بیان اینکه فدراسیون توجه ویژه‌ای به استان‌ها دارد، تأکید کرد: استان‌های کشور به هشت منطقه تقسیم‌شده‌اند که هرکدام یک فدراسیون کوچک را تشکیل می‌دهند.

94/11/29 - 14:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن