تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه کارشناسی بدبینانه ادارات همدان به فعالان اقتصادی نیازمند اصلاح است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن همدان با بیان اینکه باید دیدگاه دیوان سالاری از اقتصاد همدان کنار گذاشته شود، گفت: نگاه بدبینانه بدنه کارشناسی ادارات همدان به فعالان اقتصادی برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان ، منوچهر رضایی در نشست فعالان اقتصادی با استاندار همدان اظهار داشت: شرایط سختی بر وضعیت صنعت و تولید واحدهای استان همدان حاکم است.
وی با اشاره به اینکه کار پس از اجرای برجام تمام نشده است گفت: از سال گذشته که بحث برطرف شدن تحریم ها مطرح بود از گوشه و کنار استان شنیده می شد که در کنار تحریم ها خارجی تحریم های داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مسائل و مشکلات بخش خصوصی به سبب شرایط حاکم بر کشور و تصمیمات ملی است که مدیران دستگاه ها بر آن تاثیرگذاری ندارند گفت: شرایط اقتصادی حاکم، تهدیدها و فشارهای همیشگی دشمنان بر کشور سه فاکتور تاثیرگذار در وضعیت صنعتی فعلی کشور و استان همدان است.
عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان همدان با بیان اینکه صنعتگران به گناه ناکرده سختی زیادی را تحمل می کنند، تصریح کرد: همه مدیران اجرایی دستگاه های استان همدان همراه و همکار با بخش خصوصی هستند آنچه عامل مشکلات شده به بدنه کارشناسی و مدیران میانی مربوط می شود.
وی با تاکید بر اینکه برای فرجام اقتصادی و طی کردن پله های اقتصادی ...
[ مشاهده متن کامل خبر نگاه کارشناسی بدبینانه ادارات همدان به فعالان اقتصادی نیازمند اصلاح است در خبرگزاری تسنیم ]
نگاه کارشناسی بدبینانه ادارات همدان به فعالان اقتصادی نیازمند اصلاح است






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن