تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريغ از يك اقتصاددان در ليست سي‌نفره اصلاح‌طلبان!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دريغ از يك اقتصاددان در ليست سي‌نفره اصلاح‌طلبان!
اصلاح‌طلبان در تلاش براي ورود به مجلس دهم به دنبال چه هستند؟! آنها در فهرست سي نفره خود براي تهران كه مورد حمايت كامل بي‌بي‌سي و برخي ديگر از معاندان نظام جمهوري اسلامي در خارج كشور نيز قرار گرفته است...
اصلاح‌طلبان در تلاش براي ورود به مجلس دهم به دنبال چه هستند؟! آنها در فهرست سي نفره خود براي تهران كه مورد حمايت كامل بي‌بي‌سي و برخي ديگر از معاندان نظام جمهوري اسلامي در خارج كشور نيز قرار گرفته است، حتي يك اقتصاددان معرفي نكرده‌اند! اين در حالي است كه اصلاح‌طلبان فارغ از شعارهاي پوپوليستي اقتصادي براي ايجاد رفاه و اشتغال و عبور از ركود و تورم و گشايش در معيشت مردم نيستند.
در فهرست سي‌نفره اصلاح‌طلبان كه روز گذشته با عنوان يكسان «اين سي نفر» در روزنامه‌هاي زنجيره‌اي تبليغ شد، براساس رزومه‌اي كه خود منتشر كرده‌اند افراد مدارك سياسي، حقوقي، پزشكي، نساجي، مديريت اداري و ليسانس فيزيك دارند و فراواني مدارك سياسي و حقوق، اين نكته را به ذهن متبادر مي‌كند كه چه بسا اين فهرست مي‌خواهد وكيل‌الدوله خوبي براي رئيس‌جمهور سياستمدار حقوق‌دان! باشد نه وكيل‌المله‌اي كه درد ملت را آنچنان كه هست گشايش اقتصادي و مسئله خروج صنايع و اقتصاد از ركود تشخيص داده است.
غلبه مدارك سياسي در فهرست اصلاح‌طلبان يعني سوداي يك مجلس سياسي شبيه مجلس ششم كه اقتصاد را به زمين مي‌زند و مرعوب امريكا مي‌شود و جز بدبختي براي مردم محصولي ندارد.
اصلاح‌طلبان ـ كه چپ يا راست و سوسياليست يا ليبراليست بودنشان از سياست‌هاي خفيه روزگار است(!) ـ با اين فهرست كذايي نشان دادند كه از مردم عبور كرده‌اند و دغدغه‌ مردم، معيشت، رفاه و پيشرفت، يك اشاره زودگذر شب انتخاباتي است و آنها انديشه ديگري را در سر و براي نشستن روي كرسي‌هاي مجلس مي‌پرورانند.
يقيناً كشور براي واردات كالا از غرب و زدن قفل ركود به صنايع و اقتصاد داخلي نيازي به اقتصاددان ندارد اما مجلسي كه «اولويت اقتصاد»، تعارف او نباشد و بخواهد در اين زمينه ورود كند، با پزشكان و سياست‌بازان و ليسانسيه‌هاي فيزيك و نساجي از پس چه كاري بر خواهد آمد؟!
مردم در مجلس‌هاي قبلي و حتي مجلس نهم نيز ديدند كه اجتماع پزشكان در كميسيون عمران(!) و يا حضور افراد با مدارك سياسي و فلسفي در كميسيون‌هاي اقتصادي و فرهنگي براي تصميم‌گيري‌هاي مجلس يك مانع بزرگ بود و چه بسا مجلس ناتوان از تهيه طرح‌هاي خلاقانه در حد يك پژوهشگاه كوچك مي‌شد. حالا اصلاح‌طلبان كه از ابتدا داعيه اقتصادي دارند اما اقتصاددان ندارند، در مجلس دنبال چه مي‌گردند. آيا براي دولت و مردم مي‌خواهند يك واسطه بدون اراده باشند؟ وكيل‌الدوله‌هايي با رأي مردم و در خدمت جناح دولت؟!




تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن