تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی منتظرابلاغ منابع اعتباری نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خراسان جنوبی: مدیران در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی منتظرابلاغ منابع اعتباری نباشند استاندار خراسان جنوبی با بیان اینكه مدیران در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نباید منتظر ابلاغ منابع اعتباری جدید باشند، گفت: استفاده از تولیدات درون استانی یكی از مصداق های اقتصاد مقاومتی است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت 13:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا ازخراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار صبح امروز (۲۸ بهمن) در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان این مطلب به حمایت از تولیدكنندگان و صاحبان حرف و مشاغل در استان تاكید كرد و ادامه داد: استفاده از تولیدات درون استانی یكی از مصداق های اقتصاد مقاومتی است؛ از اینرو مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش كنند تا نیازمندی های خود را از تولیدات درون استانی تامین كنند.
 
وی خاطر نشان ساخت: این امر دارای چندین فایده است كه یكی از مهمترین آنها تزریق نقدینگی به تولیدكنندگان داخلی و كمك به حفظ اشتغال های موجود است كه هر دوی آنها از جمله اهداف پیش بینی شده در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
 
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینكه مدیران در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نباید منتظر ابلاغ منابع اعتباری جدید باشند، یادآورشد: استفاده مناسب از منابع مالی موجود و نیز تلاش برای خلق منابع درآمدی جدید و ایجاد ثروت با بكارگیری روش های جدید از دیگر مواردی است كه در این زمینه باید بطور جد در دستور كار مدیران و مسئولین ذی ربط قرار گیرد.
 
خدمتگزار ضمن تاكید بر تقویت ارتباط بین مدیران استانی و مدیران فرادستی در وزارتخانه های مربوطه گفت: در یك برنامه زمان بندی مشخص مدیران دستگاه های اجرایی عضو این ستاد با ایجاد ارتباط با وزارتخانه های مربوطه برنامه هایی كه از سوی آن وزارتخانه برای استان خراسان جنوبی تهیه و تدوین شده است را اخذ و آن را برای بومی سازی و انطباق با نیازهای استان به این ستاد ارائه نمایند.
 
وی با بیان اینكه آماده استفاده از تمامی نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات كارشناسان و دست اندركاران این امر در دانشگاه ها و مراكز علمی و دانشگاهی هستیم، اظهار داشت: همه نخبگان، دست اندركاران و كارشناسان باید مسئولین امر در را در راه رسیدن به اهداف پیش بینی شده در زمینه اقتصاد مقاومتی یاری كنند.
 
مقام عالی دولت در استان با بیان اینكه وظایف هر یك از دستگاه ها باید متناسب با وظایف و رسالت های آن دستگاه تعریف شود، یادآورشد: اقداماتی كه در این حوزه در سطح دستگاه ها صورت می گیرد باید ورای ماموریت های ذاتی و خدماتی باشد كه بطور معمول به مردم ارائه می كنند.
 
خدمتگزار، به توانمندی های استان در بخش های مختلف اشاره كرد و ادامه داد: صنایع دستی استان خصوصاً در حوزه روستاها می تواند به عنوان یكی از مهمترین محورهای اقتصاد مقاومتی مورد توجه دست اندركاران قرار گرفته و با شناسایی بازارهای هدف فروش این محصولات، كمك قابل توجهی به روستانشینان، عشایر و تولیدكنندگان صنایع دستی به انجام برسد.
 
وی به بهبود وضعیت كشور در سطح مراودات مالی در عرصه بین المللی اشاره كرد و ادامه داد: با توجه به گشایش هایی كه در این زمینه صورت گرفته لازم است تا بانك ها و موسسات مالی مجاز، با ارئه برنامه های مدون و كاربردی وارد میدان كار شده و با ارائه طرح هایی كارشناسی شده بتوان از منابع مالی كه حاصل سپرده مردم عزیز است در این زمینه بهتر استفاده كرد.
 
خدمتگزار ضمن تاكید بر جلوگیری از فعالیت موسسات مالی غیر مجاز گفت: كمیسیون هماهنگی بانك های استان مسئول پیگیری مشكلات موجود در این زمینه است تا از فعالیت موسسات مالی غیر مجاز در استان جلوگیری كرده و در صورت وجود مشكل آن را به وزارت اقتصاد و دارایی و بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران انعكاس دهد.
 
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینكه سپرده مردم استان در بانك ها و موسسات مالی باید در درون استان هزینه و سرمایه گذاری شود گفت: بانك ملی به عنوان دبیرخانه كمیسیون هماهنگی بانك های استان مسئول رسیدگی به مباحث موجود در این زمینه است.
 
وی با بیان اینكه تمامی اركان نظام در سطح كلان در راستای اجرایی شدن سیاست های ابلاغی در این زمینه بسیج شده اند، گفت: از اینرو تمام بخش ها و دستگاه ها در استان نیز باید همكاری لازم را داشته باشند تا اهداف مورد نظر در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان به مرحله اجرا گذاشته شود.
 
این گزارش حاكیست، در این جلسه هر یك از اعضای این ستاد به ارائه آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه و نیز ارائه راهكارهای لازم برای اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاوتی در استان پرداختند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن