تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و شواری همکاری خلیج فارس باید همکاری های مشترک داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:روزنامه اماراتی خلیج تایمز در شماره امروز چهارشنبه خود با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نوشت ایران و شورای همکاری باید همکاری های خود از گسترش دهند و از پتانسیل های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منابع عربی روزنامه اماراتی خلیج تایمز در شماره امروز چهارشنبه خود با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نوشت ایران و شورای همکاری باید همکاری های خود از گسترش دهند و از پتانسیل های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.
در همین حال نشریه خلیج تایمز می نویسد ایران باید به عنوان یک عضو مسئولیت پذیر در تحولات منطقه ای و جهانی ایفای نفش کند. این نشریه اشاره ای به آنچه امارات در راستای ائتلاف ضد داعش انجام می دهد نکرده است و حتی از بمباران بی هدف جنگنده های این شیخ نشین بر فراز لیبی هم سخنی به میان نیاورده است که عملا منطقه شمال آفریقا را نا آرام تر و بحران آن را عمیق تر کرده است .
امارات یکی از اعضای شرکت کننده در ائتلاف سعودی در یمن به شمار می رود که بحران انسانی در این کشور را تشدید کرده است. منابع این شیخ نشین می گویند پیام های مشابهی را برای دیگر کشورهای منطقه ارسال کرده اند .
خاورمیانه و شمال آفریقا درگیر بحران های مختلفی از جمله چالش مقابله با داعش و تروریسم منطقه در کشورهای سوریه ، عراق و لیبی به طور متمرکز هستند و بخش های دیگری از این ...
[ مشاهده متن کامل خبر ایران و شواری همکاری خلیج فارس باید همکاری های مشترک داشته باشند در خبرگزاری شبستان ]
ایران و شواری همکاری خلیج فارس باید همکاری های مشترک داشته باشند






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن