تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803145293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح بسیج سلامت نوروزی در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد
ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح بسیج سلامت نوروزی در لرستان
مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی در لرستان همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

خبرگزاری فارس: ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح بسیج سلامت نوروزی در لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا پیری علم صبح امروز در جمع مدیران استان لرستان در خرم‌آباد به شرح وظایف برخی از دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق هر چه بهتر طرح بسیج سلامت نوروزی پرداخت و اظهار کرد: عنایت لازم و کافی در خصوص موضوع و دستور همکاری استانداری از اجرای برنامه و برگزاری جلسه مشابه در شهرستان‌ها با محوریت و مسئولیت فرمانداران و حمایت و همکاری آن‌ها با ادارات مربوطه در ایام اجرای برنامه از جمله وظایف استانداری استان در این طرح است.
وی به وظایف صداوسیمای استان در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: اطلاع‌رسانی و انتقال موارد آموزشی تهیه شده توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط به شهروندان و مسافرین نوروزی، انعکاس نقاط مثبت فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده دستگاه‌ها در راستای جذب حداکثری گردشگران و مسافرین به استان و اختصاص و تعیین زمان مناسب جهت انعکاس اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در برنامه به صورت روزانه از جمله این وظایف است.
این مسئول اظهار کرد: حمایت قضایی از مجریان و دست‌اندرکاران برنامه و دستور رسیدگی خارج از نوبت به مراجعات مرتبط با موضوع در سراسر استان و تسهیل و تسریع در امر صدور احکام و دستورات قضایی پرونده‌های دارای تخلفات بهداشتی و برخورد جدی با متخلفان مربوطه لازم و ضروری است.
پیری علم خاطرنشان کرد: حمایت قضایی از مجریان و دست‌اندرکاران برنامه و دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های دارای تخلفات بهداشتی در شعب استانی، حضور روسای شعب در گشت‌های سیار مشترک با دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی و برخورد جدی با متخلفان مربوطه و اعمال قانون در محل تخلف حسب وظایف قانونی به منظور بازدارندگی و ممانعت از تکرار تخلف بهداشتی، درمانی، دارویی، زیست محیطی و ... از دیگر وظایف دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز است.
مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نیروی انتظامی وظیفه دارد، با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در طرح بسیج سلامت نوروزی و حمایت و همراهی با اکیپ‌های گشت نوروزی حسب نیاز و اعلام سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی در اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی، برخورد با فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایی همکاری کند.
پیری علم یادآور شد: اعلام لیست مدارس دارای شرایط مناسب از نظر فضا، امکانات، مسیر دسترسی، سرویس‌های بهداشتی، آب شرب و ... برای اسکان موقت به دستگاه‌های ذی‌ربط در برنامه از جمله دانشگاه علوم پزشکی و در شهرستان‌ها به شبکه‌های بهداشت و درمان از موضوع‌های مهمی است که آموزش و پرورش باید به آن توجه کند.
این مسئول ادامه داد: از دیگر وظایف آموزش و پرورش استان تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی با بهره‌گیری از همکاران مراکز بهداشت شهرستان‌ها در اسفندماه سال‌ جاری و قبل از تعطیلی مدارس و تشدید نظارت و بازرسی بر سرویس‌های بهداشتی مدارس محل اسکان مسافران نوروزی و همکاری با بازرسان بهداشتی برای ورود به مدارس محل اسکان جهت آماده‌سازی و پیگیری رفع مشکلات بهداشتی آن‌ها است.
پیری علم در ادامه از برگزاری مانور آمادگی اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی با حضور تیم‌های گشت و بازرسی بهداشتی در تاریخ یکم اسفندماه 94 خبر داد و مسیر تردد وسایل نقلیه در مانور را از ستاد دانشگاه علوم پزشکی ـ خیابان معلم ـ میدان شهید انوشیروان رضایی ـ میدان آزادی و بالعکس اعلام کرد.
لازم به ذکر است، در این جلسه مشکلات منطقه گردشگری بیشه نیز مورد بحث قرار گرفت و خواستار اعمال نظارت‌ها در طول اجرای برنامه شدند.

94/11/28 - 12:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن