تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804335836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه سه تشکل بسیج دانشجویی کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی مردم راهکار بیندیشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نامه سه تشکل بسیج دانشجویی
کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی مردم راهکار بیندیشند
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و فرهنگ، علوم قضایی و صداوسیما از نامزد‌های انتخابات مجلس خواستند برای حل تورم، رکود، گرانی و بیکاری که دولت یازدهم از حل آن عاجز مانده، راهکاری بیندیشند.

خبرگزاری فارس: کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی مردم راهکار بیندیشند



به گزارش گروه دانشگاه‌ خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و فرهنگ، علوم قضایی و صداوسیما در نامه‌ای به نامزدهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن موعد دو انتخابات حساس و پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و انتشار فهرست‌های مختلف از سوی جریانات و احزاب سیاسی خاطرنشان کردند: از آنجایی که اکثر مردم نسبت به برخی از نامزدهایی که نامشان در لیست احزاب قرار گرفته است شناخت کافی ندارند، شناساندن این نامزدها به رای دهندگان ضرورت پیدا می کند. مجلس ششم و خاطرات تلخ درگیری های سیاسی به جای پرداختن به مسائل اصلی کشور همچنان در حافظه تاریخی ملت باقی است؛ از شما انتظار داریم که با نظارت دقیق بر عملکرد دولت به سوگند خود پایبند بمانید.
*خودداری از دادن وعده‌های غیر عملی و سوءاستفاده از صداقت مردم با نقطه های خیالی این سه تشکل دانشجویی در نامه خود انتظار از نامزدها را خودداری از دادن وعده های غیر عملی و عدم سوءاستفاده از صداقت مردم با نقطه های خیالی و توهمی خوانده‌ و خطاب به آنان تصریح کرده‌اند: از شما می خواهیم که با سخنان نامناسب بذر ناامیدی در دلهای مردم نکارید و مایه تشویش افکار عمومی نشوید. بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و فرهنگ، علوم قضایی و صداوسیما خطاب به کاندیداهای دهمین انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی افزوده‌اند: از شما می خواهیم همان گونه که تا اینجا به قانون پایبند بوده اید تا روز انتخابات و بعد از آن هم به قانون تمکین کنید و آرای مردم را محترم شمارید و خدای ناکرده به مانند نامزدهای شکست خورده در سال 88 راه قانون گریزی و فتنه را در پیش نگیرید. این سه تشکل در نامه خود به نامزدهای انتخابات مجلس شواری اسلامی از آنان خواسته‌اند که به جای تخریب حریف و ایراد تهمت و افترا به رقبا برای حل مشکلات اصلی مردم مثل تورم، رکود، گرانی و بیکاری که دولت یازدهم با گذشت دو سال و نیم از حل آن عاجز مانده راهکاری بیندیشند و به جای پرداختن به امور بی اهمیت و حاشیه سازی به مسائل اصلی مردم که مسئله اقتصاد مقاومتی است بپردازند. بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و فرهنگ، علوم قضایی و صداوسیما با ابراز تأسف از اینکه در برخی دوره ها نمایندگانی بعد از کسب رای از مردم تبدیل به وکیل الدوله شده و مجلس عصاره فضایل ملت را که به تعبیر امام خمینی(ره) در راس امور است به مجمع وکیل الدوله ها تبدیل کردند، اظهار داشته‌اند: مجلس ششم و خاطرات تلخ درگیری های سیاسی به جای پرداختن به مسائل اصلی کشور همچنان در حافظه تاریخی ملت باقی است؛ برای جلوگیری از تکرار مجلس ششم از شما انتظار داریم که شأن ملت شریف ایران را در طول دوره نمایندگی حفظ کرده و با نظارت دقیق بر عملکرد دولت به سوگند خود در دفاع از استقلال و حفظ منافع ملی در داخل و خارج از کشور پایبند بمانید. از شما می خواهیم تا روز انتخابات و بعد از آن هم به قانون تمکین کنید و به مانند نامزدهای شکست خورده در سال 88 راه قانون گریزی و فتنه را در پیش نگیرید.
* لزوم موضع شفاف نامزدها درباره عملکرد و خط مشی اقتصادی دولت سه تشکل دانشجویی مزبور انتظار دیگر از نامزدها را بیان شفاف مواضع درباره موضوعاتی از قبیل «جریان هاشمی و فتنه و کودتای رنگین سال 88»، «شاخص های اصلی انقلاب مثل استکبار ستیزی و کمک به مظلومین و مقابله با مستکبران جهان» و «معاهدات خسارت بار مثل برجام و 2231» با هدف حضور مردم با دیدی بازتر پای صندوق‌های رأی برشمرده و در ادامه از کاندیداها خواسته‌اند مواضع خود را در قبال «فساد کرسنت و قراردادهای جدید نفتی»، «آرمان استقلال ملی و مقابله با نظام سلطه و استکبار و نفی سلطه پذیری سیاسی اقتصادی و فرهنگی»، «اقتصاد مقاومتی و تکیه به اقتدار درون زا به جای امید داشتن به بیرون»، «عملکرد و خط مشی سیاسی اقتصادی و فرهنگی دولت یازدهم» و «اشرافیت گرایی و تجمل گرایی مسئولین» نیز به‌طور شفاف بیان کرده و برنامه عملی خود را برای مبارزه با اشرافیت و فساد و ترویج روحیه عدالتخواهی در کشور مطرح کنند. بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و فرهنگ، علوم قضایی و صداوسیما همچنین از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند درباره طرح «نظارت بر نمایندگان» و اصل «شفافیت اموال و دارایی های مسئولان» نظر خود را بیان کرده و در پایان خطاب به آنان تصریح کرده‌اند: از شما انتظار داریم در اقدامی داوطلبانه ضمن رعایت اصل شفافیت اطلاعات میزان مخارج تبلیغاتی و منبع آن و همچنین اطلاعات دارایی ها و درآمدهای خود را در اختیار ملت شریف ایران قرار دهید.

94/11/28 - 11:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن