تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اقتصادی در جامعه سلامت اداری را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مشاور رئیس دستگاه قضا تناسب میزان کار و خدمات افراد با حقوق دریافتی را نیز یکی از نکات ایجاد رضایت شغلی عنوان کرد و گفت: عدم تناسب این دو موجب فرسودگی نیروی انسانی و در نتیجه آسیب به کارکرد سازمان خواهد شد.
اصغر جهانگیر در اولین همایش بازرسان طرح سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با اشاره به ضرورت تأمین سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم به تبیین ابعاد مختلف این مسأله پرداخت.
وی گفت: در عصری به سر می بریم که تمام ابعاد خرد و کوچک زندگی ما تحت سیطره سازمان های مختلف قرار دارد و این نشان دهنده نقش و اهمیت سازمان ها در زندگی جوامع امروز است.
جهانگیر افزود: سازمان هایی موفق خواهند بود که دارای نیروی انسانی موفق و کارا باشند و پیش شرط آن ایجاد احساس تعلق خاطر در بین کارکنان است.
رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: تعلق خاطر در سایه احساس مسوولیت ایجاد می شود و در نهایت منجر به ایجاد حس رضایتمندی در نیروی انسانی و ارتقاء تعهد شغلی خواهد بود.
رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه در ادامه با طرح نظریه های مدیریتی گفت: ترسیم مسیر شغلی روشن برای نیروی ...
[ مشاهده متن کامل خبر مشکلات اقتصادی در جامعه سلامت اداری را تهدید می کند در تابناک ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن