تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر کرج: 25 هزار مترمربع از اراضی کرج به حوزه درمان اختصاص یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شورای شهر کرج:
25 هزار مترمربع از اراضی کرج به حوزه درمان اختصاص یافته است
عضو شورای شهر کرج گفت: در یکسال گذشته تا‌کنون ۲۵ هزار مترمربع از اراضی شهر کرج به حوزه درمان اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: 25 هزار مترمربع از اراضی کرج به حوزه درمان اختصاص یافته است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان البرز،  محمدصادق باغستانی با تأکید بر موضوع سلامت اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری کرج تاکنون در امر سلامت اقدامات خوبی را انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در مدت زمان یک سال گذشته تاکنون 25 هزار مترمربع از اراضی شهر کرج به حوزه درمان اختصاص داده شده است، افزود: حق انتفاع این امر به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز واگذار شده تا با نگاه مشارکتی در حوزه درمان اقدامات خوبی صورت گیرد.
عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کاهش بروکراسی‌های اداری در راستای ساخت مراکز درمانی همچنین توسعه زیرساختی این امر از دیگر اقدامات شورای شهر کرج به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: با نگاه مشارکتی و اجرایی شدن طرح سلامت بعد  از گذشت 10 سال تعداد 10 هزار تخت بیمارستانی به سرانه درمانی شهر کرج و استان البرز افزوده شده است.
باغستانی با بیان اینکه در حوزه ورزش که پایه سلامتی است برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که بخش قابل توجه آن اجرایی شده است، تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزش محلات از جمله اموری است که در حوزه ورزش توسط شورای شهر کرج صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه طبق برآورد انجام شده در این سری از مسابقات محلات بیش از 20هزار ورزشکار حضور پیدا می‌کنند، یادآور شد: در سال نخست برگزاری این مسابقات تنها 3 هزار ورزشکار شرکت کردند.


94/11/28 - 09:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن