تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803972329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌اعتنایی شهردار منطقه 2 کرج به فوتبالی‌ها و عضو شورای شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بی‌اعتنایی شهردار منطقه 2 کرج به فوتبالی‌ها و عضو شورای شهر استان‌ها > البرز -
شهردار منطقه دو به درخواست اهالی فوتبال و عضو شورای شهر کرج مبنی بر کمک به فراهم کردن شرایط بازی اکسین البرز اعتنا نکرد.


به گزارش خبرآنلاین البرز ،شرایط جوی و بارش برف در کرج و از طرفی عدم نگهداری مناسب از زمین ورزشگاه شریعتی کرج شرایطی را رقم زد تا بازی امروز تیم اکسین البرز و شهرداری گناوه با مشکلاتی مواجه شود به نحوی که به دلیل وجود برف روی زمین این ورزشگاه و عدم پاک سازی آن، برگزاری این دیدار برای ساعاتی با ابهام مواجه شد و در نهایت این دیدار با تأخیر 90 دقیقه‌ای برگزار شد.
اما یکی از حواشی برگزاری این بازی در شرایطی به وجود آمد که شهرداری منطقه 2 کرج با وجود درخواست‌های مکرر مدیریت تیم البرزی و برخی اعضای شورای شهر رغبتی برای کمک به تیم شهر خود نداشت و همه این درخواست‌ها را با صراحت رد کرد.
این در شرایطی است که با نگاهی به عملکرد شهرداری‌ها در تمام شهرهای کشور به‌عنوان یک‌نهاد خدمات رسان به عموم شهروندان همواره حامی هستند و جالب است که این حمایت‌ها در بحث ورزش بخصوص فوتبال با شدت بیشتری صورت می‌گیرد تا جایی که بسیاری از شهرداری‌ها مثل تبریز، بوشهر، بندرعباس، اردبیل، کاشان، ماهشهر، کامیاران، ارومیه، به‌طور مستقیم در بحث حمایت از فوتبال ورود کرده و خود تیم داری می‌کنند، اما در کلان‌شهری مثل کرج نه‌تنها مدیریت شهری نقش فعالی در این زمینه ندارد، بلکه شهرداری منطقه دو کوچک‌ترین همکاری مثل برف‌روبی زمین‌بازی نماینده این استان در فوتبال هم سرباز می‌زند و این در شرایطی است که پس از رفتن سایپا از استان البرز گروه فوتبال اکسین با حمایت بخش خصوصی پا بر عرصه ورزش این استان گذاشت تا کمبود رفتن سایپا را تا حدودی جبران کند اما این تیم گاها مورد بی‌مهری برخی مسئولان قرار می‌گیرد. این بی‌مهری خلوصی شهرداری منطقه دو با تیم اکسین در شرایطی صورت گرفت که وی توجهی به درخواست مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی کرج مبنی بر مشارکت شهرداری منطقه دو در آماده‌سازی زمین این بازی نداشت تا نشان دهد خواسته نماینده مردم در پارلمان شهری را هم خریدار نیست.


اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه اکسین البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر آنلاین البرز در خصوص عدم همکاری شهرداری منطقه دو اظهار داشت: واقعاً از این اقدام شهردار منطقه دو کرج تعجب می‌کنم چراکه وی به درخواست کمک ما برای نماینده فوتبال این شهر کاملاً بی‌توجه بود.


وی افزود: البته جا دارد از مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر تشکر داشته باشم، چراکه پیگیری‌های زیادی برای کمک شهرداری منطقه دو به برگزاری این بازی داشتند، اما متأسفانه شهردار منطقه به درخواست نماینده مردم نیز پاسخ منفی دادند.
حیدرپور تأکید کرد: شاید شهرداری وظیفه سازمانی برای انجام این کار نداشت اما این تیم برای البرز و مردم این استان است و شهردار منطقه دو می‌توانست به کمک این تیم بیاید که متأسفانه از همکاری شانه خالی کردند.
وی با اشاره به پیروزی تیم اکسین البرز در بازی روز گذشته خود، یادآور شد: بازی روز گذشته را با تلاش‌های انجام شده برگزار و درنهایت پیروز میدان بودیم تا تیم اکسین صدرنشین لیگ و دو هفته مانده به پایان مسابقات به مرحله بعد صعود کرد، اما این بی‌مهری شهردار منطقه دو کرج در ذهنمان می‌ماند چراکه انتظار داشتیم مسئولان شهرمان حمایت ویژه از مجموعه‌هایی که سرمایه و انرژی خود را وقف ورزش شهر به‌عنوان یک هنجار مثبت اجتماعی کرده‌اند داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه اکسین البرز خاطرنشان کرد: ای‌کاش این آقا شهردار حرف نماینده پارلمان شهری و درخواست باشگاه را با بی‌اعتنایی رد نمی‌کرد.







کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 19:18:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن