تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 95؛ سال تبیین قرآن در تمامی فرهنگ سراهای تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران گفت: در نظر داریم تا سال آینده فعالیت های کانون های قرآن فرهنگ سراها را با محوریت تبیین، برگزار کنیم.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات «سراج» ویژه جلسات قرآنی محلات شهر تهران که شب گذشته، 27 بهمن ماه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، ضمن تشکر از لبیک گویی قرآنیان و علاقه مندان به قرآن برای حضور در اختتامیه این مسابقات، تصریح کرد: خوشحالم که امسال، این مسابقات با افزایش پنج برابری مردم نسبت به سنوات گذشته در وضع مطلوب در مناطق و محلات شهر تهران آغاز شد و اینک به اتمام رسید.
وی با اشاره به اینکه شروع این مسابقات در امامزاده پنج تن لویزان و اختتامیه آن نیز در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین بود، بیان کرد: از تمامی افراد و سازمان هایی که پشتیبان ما در انجام مأموریت ها به ویژه مأموریت های فرهنگی هستند، کمال تشکر را دارد.
صلاحی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات رقابت با نام نویسی 17 هزار نفر، بوده است، بیان کرد: تمامی شرکت کنندگان از نظر ما برنده هستند چون هر فردی که در مسابقات قرآن ثبت نام می کند برنده است.
رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران با اشاره به «حنانه خلفی»، حافظ 9 ...
[ مشاهده متن کامل خبر سال 95؛ سال تبیین قرآن در تمامی فرهنگ سراهای تهران در خبرگزاری قرآنی ایران ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن