تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820175177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راستگو ها را با این روش بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: مهمترین نکته ای که در هر انتخابی وجود دارد، میزان صداقت طرف مقابل است. صداقت فروشنده در معرفی کالا، صداقت خواستگار، صداقت مشاور مسکن و...در واقع صداقت و عدم صداقت اطرافیان سبب می شود،آزمون و خطای شما کمتر شود و درست انتخاب کنید.
تبیان: در فرصت های مهم زندگی مثل انتخابات سیاسی هم نیاز دارید انتخاب کنید و در مورد راستگویی فرد مقابل تان به یقین برسید. ملاک هایی که برایتان طرح کرده ایم برای همه موقعیت های شما می تواند کاربرد داشته باشد.
عدم صداقت خودش را زود نشان می دهد
اگر حجم زیاد و گران تبلیغات یک داوطلب انتخابات یا هر فردی که در موقعیت معرفی خود است را دیدید، تحقیق کنید که دوستان و حامیان او چه افرادی اند؟
آدم هایی که ادعای دوستی و خدمت دارند، اگر صادق باشند باید جرأت بیان کامل باید ها و نبایدهایشان را داشته باشند. افرادی که مبهم حرف می زنند تا هرکس با ظن خود آن را معنی کند و همه پسند باشد، راه بی صداقتی را پیش گرفته اند.
این گروه قدرت ندارند جزئی حرف بزنند و به شعارهای کلی بسنده می کنند. فرض کنید در شرایط انتخابات کشور، کاندیدایی که می گوید، « باید به فکر جوان ها بود» و آنقدر کلی حرف می زند که مرزی باقی نمی گذارد. فردی که مرز و حریم ندارد نمی تواند در برابر یک درخواست نامشروع، وعده پول ناحق، هتک حرمت رقیب و... مقاومت کند و دیر یا زود عدم صداقت در حرف یا عملش بروز می کند. این گروه برخلاف صادق ها، کمتر ...
[ مشاهده متن کامل خبر راستگو ها را با این روش بشناسید در فردا نیوز ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن