تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینهای زراعی دانشکده کشاورزی به کشت گیاهان دارویی اختصاص می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان گفت: بخشی از زمینهای زراعی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد رشت کشت گیاهان دارویی اختصاص می یابد.
علیرضا امیرتیموری درگفت و گو با خبرگزاری دانشجو در رشت گف ت: در راستای ابلاغ بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد و تأمین بخشی از درآمد های غیر شهریه ای، دانشگاه آزاد رشت اقدام به کشت دو باب گل خانه و پنج هکتار از زمین های زراعی جهت تولید گل های زینتی و آپارتمانی و همچنین محصولات زراعی کرد.
وی افزود: یک باب گل خانه به تولید گل های پیازی نظیر لاله و سنبل اختصاص یافته و در گل خانه دیگر نیز تولید انواع شمشاد به ویژه شمشاد طلایی که در ایجاد فضای سبز شهری و خانگی کاربرد فراوانی دارد، پرداخته ایم.
رئیس دانشگاه آزاد رشت تولید انواع گل نشائی فصلی نظیر اطلسی، سلویا، ابری، جعفری، مینای چمنی و همیشه بهار را از دیگر گل های گل خانه عنوان کرد.
 امیرتیموری افزود: از دیگر تولیدات در این گل خانه ها تولید بوته های توت فرنگی و عرضه آنها به بازار است که در سال آتی هم وسعت و هم تولید نوع ارگانیک آن در دستور کار خواهد بود.
وی تصریح کرد: از بهار سال آینده بخشی از زمینهای زراعی این دانشکده نیز به زیر کشت گیاهان زراعی و علوفه ای و بخشی دیگر از آن کشت گیاهان دارویی اختصاص می یابد.
رئیس دانشگاه آزاد رشت خاطرنشان ...
[ مشاهده متن کامل خبر زمینهای زراعی دانشکده کشاورزی به کشت گیاهان دارویی اختصاص می یابد در خبرگزاری دانشجو ]
زمینهای زراعی دانشکده کشاورزی به کشت گیاهان دارویی اختصاص می یابد






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن