تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی : بازیکنان سری «آ» مانند مسی پنالتی نزنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: کارلو آنچلوتی هشدار داد هیچ بازیکنی چنین کاری را در سری «آ» ایتالیا انجام ندهد چرا که ممکن است برای آنها دردسر ساز شود.
به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما  به نقل  پایگاه اینترنتی گل ، در حالی که در دیدار روز یکشنبه بارسا با نتیجه سه بر یک از سلتا پیش بود کاتالان ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مسی پشت این ضربه ایستاد و آن را به لوییس سوارس پاس داد تا این ستاره اروگوئه ای با گل کردن این توپ هت تریک کند.
در این باره اختلاف نظر بسیاری وجود دارد و برخی از اهالی فوتبال این کار مسی را نشان از نبوغ وی می دانند برخی دیگر این اقدام را نوعی بی احترامی به سلتا ویگو قلمداد می کنند اما آنچلوتی معتقد است این فوق ستاره آرژانتینی از حق خود برای زدن پنالتی به این شیوه استفاده کرده است.
کارلتو در این باره گفت : «من واقعا شگفت زده شدم.این یک قانون است و اگر شما قوانین را رعایت کنید می توانید هر کاری بخواهید انجام دهید».
وی افزود : «اگر چنین کاری را در اسپانیا انجام دهید مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر این کار را در ایتالیا انجام دهید ممکن است با مشکلات بیشتری روبرو شوید.با این حال در صورتی که به قوانین احترام بگذارید هر چیزی امکان پذیر است».
این سرمربی ایتالیایی در ادامه با اشاره به برتری بلامنازع ...
[ مشاهده متن کامل خبر آنچلوتی : بازیکنان سری «آ» مانند مسی پنالتی نزنند در واحد مرکزی خبر ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن