تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805666786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره آموزش استثنایی مازندران عنوان کرد لزوم توجه ویژه شهرداری‌ها به مدارس استثنایی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره آموزش استثنایی مازندران عنوان کرد
لزوم توجه ویژه شهرداری‌ها به مدارس استثنایی
رئیس اداره آموزش استثنایی مازندران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استثنایی از زحمت‌کش‌ترین قشرها است، گفت: وضعیت ما به‌گونه‌ای است که نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها هستیم.

خبرگزاری فارس: لزوم توجه ویژه شهرداری‌ها به مدارس استثنایی



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، سیدشمس‌الله حسینی عصر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: مدرسه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بهار که در شهرستان سیمرغ وجود دارد، با 42 دانش‌آموز و 15 نیروی انسانی مشغول به‌کار است. وی افزود: معلولیت‌هایی که در این مدرسه در حال درس خواندن هستند کم‌توان ذهنی، جسمی و حرکتی، نابینایان و ناشنوایان هستند. رئیس اداره آموزش استثنایی استان مازندران با بیان اینکه تمام رویکرد سازمان آموزش استثنایی آموختن مهارت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است، تصریح کرد: دانش‌آموزان بعد از اتمام سال ششم ابتدایی به کلاس‌های پیش‌حرفه‌ای یا همان دوره راهنمایی راه می‌یابند و بعد از آن نیز وارد دوره متوسطه حرفه‌ای می‌شوند و عموماً در حال یادگیری حرفه هستند.  

  وی ادامه داد: آسیب‌پذیری نسبت به بیماری‌ها و محدودیت‌هایی که وجود دارد برای حضور در مدرسه از مسائلی است که با آن روبه‌رو هستیم. حسینی با اشاره به رویکردهای جدید ایجادشده در آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها، بیان کرد: شهرداری‌ها واقعاً در حال تلاش برای این دانش‌آموزان هستند. وی افزود: شکل گرفتن خط ویژه عبور نابینایان در پیاده‌روها و ساخت گلخانه در مدارس استثنایی ازجمله فعالیت‌های شهرداری‌ها است. رئیس اداره آموزش استثنایی مازندران با بیان اینکه در این فعالیت‌ها نقص‌هایی وجود دارد ولی شروع کار خوبی است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل آموزش‌وپرورش استثنایی بحث سرویس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است. این مسئول با اشاره به شرایط خاص این دانش‌آموزان و استفاده از سرویس برای آنها، اظهار کرد: یکی از دلایلی که نیازمند سرویس هستیم، بحث ویژگی‌های خود دانش‌آموزان و مشکل والدین این دانش‌آموزان است. وی با بیان اینکه افتخار من این است که نمایندگی 5 هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه را دارم، گفت: اعتقاد من بر این است که کار کردن در این حوزه یک میان‎بُر به بهشت است.  

  رئیس اداره آموزش استثنایی استان مازندران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استثنایی از زحمت‌کش‌ترین قشرها است، تصریح کرد: وضعیت ما به‌گونه‌ای است که نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها هستیم. وی افزود: با مراجعه‌ای که به مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران داشتم، ایشان از کمک به این دانش‌آموزان خیلی استقبال کردند و نامه‌ای برای شهرداری‌ها تنظیم کردند و در برنامه بودجه سال جاری شهرداری‌ها در ردیف و ماده 16 شهرداری‌ها بتوانند سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به‌صورت کامل یا بخشی از آن را پرداخت کنند. حسینی با اشاره به اینکه چند شهرستان در این زمینه به‌‌خوبی عمل کرده‌اند، گفت: برخی شهرستان‌ها با تغییر کاربری در حیاط مدارس استثنایی با ایجاد مغازه، کمک‌حال این مدارس شدند. وی ادامه داد: در شهرستان سیمرغ نیز انتظار ما نگاه به این دانش‌آموزان است. مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در پایان گفت: قسمت دوم کمک‌حال ما خیرین هستند که خوشبختانه در سیمرغ، خیرین به دانش‌آموزان ما توجه ویژه دارند.

94/11/27 - 21:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن