تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806347125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاليباف: هيچ بودجه‌اي بدون مجوز شورا هزينه نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاليباف: هيچ بودجه‌اي بدون مجوز شورا هزينه نمي‌شود
كليات لايحه بودجه 17 هزار و 800 ميليارد‌ي سال ۹۵ شهرداري تهران در حالي به تصويب شورای شهر رسيد كه قاليباف بيان كرد در شهرداري تهران هيچ حسابي بدون مجوز شوراي شهر باز نمي‌شود و درآمدهاي شهرداري بايد براساس اولويت‌ها هزينه شود.
نویسنده : بيژن يانچشمه 
كليات لايحه بودجه 17 هزار و 800 ميليارد‌ي سال ۹۵ شهرداري تهران در حالي به تصويب شورای شهر رسيد كه قاليباف بيان كرد در شهرداري تهران هيچ حسابي بدون مجوز شوراي شهر باز نمي‌شود و درآمدهاي شهرداري بايد براساس اولويت‌ها هزينه شود. اين در حالي است كه اعضاي شورا خواستار شفافيت در هزينه‌ كرد بودجه شدند.
با كاهش در‌آمد شهرداري ناشي از صدور پروانه ساختماني، بودجه 17‌هزار و 800 ميليارد‌ي پايتخت روي ميز شوراي شهر تهران قرار گرفت تا بودجه پيشنهادي با توجه به اولويت‌ها و نياز‌هاي شهري مورد بررسي قرار گيرد. روز گذشته شهردار تهران در دويست و سي‌و‌نهمين جلسه علني شوراي شهر تهران و در بررسي لايحه بودجه سال 95 شهرداري اظهار داشت: بودجه سال 95 منطبق با برنامه پنج ساله بسته شده است.  محمد‌باقر قاليباف در خصوص كليات بودجه سال95 شهر تهران با اشاره به اينكه ركود اقتصادي به خاطر نبود نقدينگي است، گفت: وضعيت بودجه نقد و غير‌نقد شهرداري تهران به صورت 60 به 40 به پيش‌بيني‌هاي اقتصادي نزديك‌تر است.  وي با تأكيد بر اينكه تمام درآمدهاي شهرداري تهران بايد براساس اولويت و رديف‌هاي تعيين شده هزينه شود، افزود: تعيين زمان 10 روزه براي سود اصلاً امكان‌پذير نبوده و شوراي شهر بايد در اين خصوص بازنگري كند. وي افزود: سياست شهرداري اين است كه سازمان‌هاي تابعه حياط خلوت نباشند و در شهرداري تهران هيچ حسابي بدون مجوز شوراي شهر باز نمي‌شود.
 
شاكري: شوراي شهر نظام نظارتي ندارد
 همچنين عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر در ادامه بررسي بودجه شهرداري به طرز ارائه گزارش از سوي رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر انتقاد كرد و گفت: اين شكل كار درست نيست، چراكه گزارش كميسيون مي‌بايست قبل از اينكه مطرح شود، بايد در اختيار اعضاي قرار بگيرد تا اعضاي شورا نظرات خود را اعمال كنند.  
مجتبي شاكري افزود: در حالي ما در حال بررسي لايحه بودجه 95 شهرداري تهران هستيم كه حسابرسي از سال‌هاي 93 و 94 شهرداري صورت نگرفته است و حتي حسابرسي سال 92 شهرداري نيز همراه با بحث‌هاي متنوع بوده است و اين شيوه بررسي قابل‌قبول نيست، چراكه ما بايستي گزارش اثربخشي فعاليت‌ها را در اختيار داشته باشيم.
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران با تأكيد بر اينكه ما در شورا نظام نظارتي نداريم، گفت: همين امر مشكلاتي را براي ما به وجود آورده است و بايستي به آن توجه شود.  رئيس كميسيون برنامه و بودجه نيز در ادامه بررسي بودجه گفت: بر اساس اين تبصره تمامي واحدها و مناطق شهرداري تهران موظفند كليه منابع درآمدي خود را به طور مستقيم در چارچوب قوانين و مقررات به ويژه با رعايت ضوابط و مقررات شهرسازي و طرح‌هاي جامع و تفصيلي وصول و فقط به حساب‌هاي درآمدي شهرداري تهران كه به پيشنهاد شهرداري و تأييد شوراي اسلامي شهر تهران افتتاح شده يا مي‌شود، واريز كنند. واريز مبالغ مذكور به حسابي خارج از اين حساب‌ها تخلف محسوب مي‌شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن