تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روباهِ خانگی تابحال دیده اید؟ +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
روباهِ خانگی تابحال دیده اید؟ +عکس
روباهِ خانگی تابحال دیده اید؟ +عکس Juniper نام یک روباه است که به عنوان یک حیوان خانگی زندگی میکند. سرپرست او عکس هایی از حیوان خانگی منحصر به فردش را در شبکه های مجازی پخش می کند و همکین باعث محبوبیت این روباه شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز ،  Juniper نام یک روباه است که به عنوان یک حیوان خانگی زندگی میکند. سرپرست او عکس هایی از حیوان خانگی منحصر به فردش را در شبکه های مجازی پخش می کند و همین باعث محبوبیت این روباه شده است.
 
او بسیار سر زنده و شاد است و هر کس او را ببیند عاشقش خواهد شد ولی روباه یک حیوان وحشی است و کمتر کسی می تواند از آن به عنوان حیوان خانگی نگه داری کند زیرا این حیوان نیاز به رژیم غذایی بسیار کنترل شده ای از گوشت خوام و استخوان دارد و نگهداری از او بسیار کار دشواری است. سرپرست Juniper می گوید که نگهداری از او 90 درصد وقت روزانه او را میگیرد.
 
 


منبع: تسنیم


94/11/27 - 16:12 - 2016-2-16 16:12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن