تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن سینمای جوان کرمانشاه انیمیشن «ابر رحمت» را تولید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه به پانا خبرداد: انجمن سینمای جوان کرمانشاه انیمیشن «ابر رحمت» را تولید کرد رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از اتمام مراحل تولید انیمیشن «ابر رحمت» در انجمن سینمای جوان کرمانشاه با موضوع روایت دعای باران امام رضا(ع) خبرداد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن ساعت 13:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمانشاه، کامران رضایی، رئیس انجمن سینمای کرمانشاه از تولید انیمیشن «ابر رحمت» به نویسندگی و کارگردانی سعید احمدیانی در کرمانشاه خبر داد.
رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه زمان این انیمیشن را ٨ دقیقه عنوان کرد و در خصوص دیگر جزئیات تولید این پویا نمایی گفت: کار تولید آن از سه ماه پیش آغاز شده و پس از اتمام و صداگذاری توسط حسین اکبری ، آماده ارسال به جشنواره های و ملی شده است.
رضایی در خصوص بیوگرافی سازنده این اثر هنری نیز گفت: سعید احمدیان فارغ التحصیل رشته ی هنر و از مدرسان انجمن سینمای جوان است و فیلمنامه «ابر رحمت» او پیش از این در چندین جشنواره از جمله دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع» و جشنواره دانشجویی یزد تندیس بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است.
سعید احمدیان، نویسنده و کارگردان ابر رحمت، نیز در خصوص موضوع و محتوای این پویانمایی گفت: این انیمیشن ماجرای دعای باران امام رضا (ع) را روایت می کند. احمدیان گفت: داستان ابر رحمت بیانگر نزول رحمت الهی بر سر مسلمانان بر اثر همبستگی و اتحاد می باشد .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن