تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم با حضور در انتخابات حماسه بزرگی خلق خواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سنندج- ایرنا- یک روحانی اهل سنت گفت: مردم استان کردستان با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح، حماسه بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی خلق خواهند کرد.
ماموستا معروف خالدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مردم با انتخاب اصلح، به نماینده با ایمان، صادق و دلسوز رای دهند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با ترفندهای مختلف درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف در میان ملت ایران هستند بر حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
او گفت: بدون شک حضور مردم در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد بود.
وی اظهار کرد: مردم استان کردستان با حضور پرشور در انتخابات مجلس و انتخاب فرد اصلح، حماسه بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی خلق خواهند کرد.
ماموستا خالدی، ایمان، صداقت و دلسوز بودن مردم و مدافع منافع ملی را از ویژگی های یک نماینده مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: مردم کردستان در انتخاب نمایندگان مجلس باید به این ویژگی ها توجه کنند و به نماینده اصلح و شایسته رای دهند.
وی یادآور شد: مردم با پیروی از سخنان گهربار مقام معظم رهبری و با انتخاب اصلح، باید نماینده وفادار به نظام و انقلاب را به مجلس بفرستند.
وی با اشاره به نقشه ها و توطئه ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردم با حضور در انتخابات حماسه بزرگی خلق خواهند کرد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن